Tour de France op live social media sonar


ROTTERDAM, 20150709 -- De Tour de France is nu hot topic op de social media. Dat betekent duizenden posts per dag en geen mens kan dat bijhouden. Visueel zijn al deze gegevens veel beter in een sonar context te plaatsen. SocialView laat “live” zien wat over de Tour de France op social media wordt gecommuniceerd. Zie: http://tinyurl.com/nn886gd

Het woord 'sonar' wordt in de wereld van 'big data' en 'business intelligence' gebruikt voor het dynamisch monitoren van het social media verkeer. Een sonar is klant, doelgroep en onderwerp specifiek en kan inzoomen op thema's, sentiment, interesses en allerlei trefwoorden en hash-tags.

De SocialView Tour de France kan door webmasters gratis overgenomen worden op hun eigen website.

Over SocialView

SocialView levert met gebruik van door Coosto aangeleverde gegevens, de social data die voor haar klanten aanzet kunnen zijn voor communicatie en verkoop. Klanten zijn bedrijven die verkoop-leads willen vinden, hun online reputatie willen volgen en bewaken of die actief zelf een rol willen spelen in de social media. Zie voor meer informatie: www.socialview.nl