Business Break Inspiratieavond goed bezocht


woensdag 14 oktober 2015

De inmiddels vierde Business Break is druk bezocht door ondernemers uit de gehele gemeente Coevorden. Het thema van deze Business Break was 'Hoe sterk is jouw merk?'

De Business Break wordt georganiseerd door de gemeente Coevorden, ToReCo (Stichting Toeristisch-Recreatief Coevorden), De Fontein, Centrummanagement, CHV en Johan Boekema. Elke Business Break bestaat uit drie onderdelen, Informatie, Inspiratie en Transpiratie.

Tijdens het informatiedeel werd teruggeblikt op de vorige Business Break van afgelopen maart met het thema toerisme. Tevens werd er een video getoond van het project Wisselwinkel, dat als idee uit een vorige Business Break is ontstaan.

Leonie Milius van Tiramisu Advies hield een inspirerend verhaal over branding ((merkpositionering). Hierin legde ze uit wat een merk is, waarom je als bedrijf een merk wil zijn en met welke drie stappen je een sterk merk kunt worden.

Na de pauze volgde het transpiratie gedeelte. Onder begeleiding van Marcella Meijers van Verhoef & Co werd een workshop georganiseerd, de customer journey, met als doel de ondernemer te laten inzien welke reis de klant maakt om een product of dienst af te nemen.

De reactie van de aanwezige ondernemers was zeer positief en velen gaven aan een volgende keer weer van de partij te zijn.

De volende Business Break Inspiratieavond is op maandag 4 april 2016.