Wat vindt u van onze nieuwe evenementennota?


Laatste update: 21 oktober 2015.

Bent u organisator en/of inwoner van de gemeente Zaltbommel? Dan horen wij graag wat u van onze nieuwe evenementennota vindt.

Daarom organiseren wij een inspraakavond en kunt u uw mening ook schriftelijk aan ons doorgeven. In de concept-evenementennota 2016-2019 staan spelregels voor organisatoren en omwonenden tijdens een evenement. Zo zorgen we ervoor dat evenementen goed en veilig verlopen. Evenementen zoals een
braderie of een (tent)feest leveren namelijk een welkome bijdrage aan het culturele, sociaal maatschappelijke leven in de gemeente, maar ze kennen ook risico's.

De concept-evenementennota ligt van 22 oktober tot en met 2 december ter inzage. Ook kunt u de nota tijdens de openingstijden van het gemeentekantoor aan de Hogeweg 11 in Zaltbommel inzien.

Inspraakavond 9 november

U bent van harte welkom op 9 november om 19.30 uur op het gemeentekantoor aan de Hogeweg 11 in Zaltbommel. Tijdens de avond lichten wij de nota toe en bespreken wij uw wensen en suggesties. Wilt u zich voor 6 november aanmelden voor deze avond? Dat kan door te mailen naar
mjavanosch@zaltbommel.nl.

Schriftelijk reageren tot en met 2 december

U kunt uw mening ook schriftelijk kenbaar maken aan ons. Dit heet een zienswijze. In de zienswijze geeft u aan dat het om de evenementennota 2016-2019 gaat en staan verder uw naam en adres, datum, handtekening en uw onderbouwde opmerkingen over de evenementennota. Stuur uw zienswijze naar
postbus 10.002, 5300 DA Zaltbommel.

Vragen?

Heeft u vragen? Neemt u dan contact op met mevrouw Van Osch via telefoonnummer 14 0418 of mail naar mjavanosch@zaltbommel.nl.