Gemeente Cranendonck / Actueel / Laatste nieuws / Ontwerp bestemming..


Burgemeester en wethouders van de gemeente Cranendonck maken bekend dat op grond van artikel 3.8, eerste lid, Wet ruimtelijke ordening, gedurende een termijn van 6 weken ingaande op donderdag 29 oktober 2015 (tot en met 9 december 2015) het ontwerp bestemmingsplan `Sint Barbaraweg ongenummerd
(tussen 16 en 22) te Budel-Dorplein' voor eenieder ter inzage.

De stukken liggen ter inzage bij de receptie van het gemeentehuis, Capucijnerplein 1 te Budel. Tevens is het plan te raadplegen via http://1706.ropubliceer.nl/ en www.ruimtelijkeplannen.nl met identificatienummer NL.IMRO.1706.BPBDO1005. Het ontwerp bestemmingsplan heeft betrekking op het
realiseren van een extra woning op het perceel Sint Barbaraweg ongenummerd, tussen 16 en 22, te Budel-Dorplein.

Anterieure overeenkomst
In het kader van het bestemmingsplan `Sint Barbaraweg ongenummerd (tussen 16 en 22) te Budel-Dorplein' maakt het college van burgemeester en wethouders tenslotte bekend dat zij met initiatiefnemers een anterieure overeenkomst als bedoeld in artikel 6.24 van de Wet ruimtelijke ordening (Wro)
heeft gesloten, gericht op het realiseren van een extra woning op het perceel Sint Barbaraweg ongenummerd, tussen 16 en 22, te Budel-Dorplein. De overeenkomst heeft betrekking op het perceel kadastraal bekend als gemeente Budel, sectie G, nummers 1293 en 1294. Een zakelijke beschrijving van de
inhoud van de overeenkomst ligt conform artikel 6.2.12 Besluit ruimtelijke ordening (Bro) voor een ieder gedurende zes weken gelijktijdig met het ontwerp bestemmingsplan ter inzage.

Zienswijzen
Tegen het ontwerp bestemmingsplan kan eenieder gedurende bovengenoemde termijn zowel schriftelijk als mondeling zijn zienswijze naar voren brengen. Schriftelijke zienswijzen kunt u richten aan de gemeenteraad van de gemeente Cranendonck, Postbus 2090, 6020 AB Budel. Een mondelinge zienswijze
kunt u indienen bij de balie van het gemeentehuis. Voor vragen over het bestemmingsplan kan eenieder zich wenden tot de medewerkers van de publieksbalie.