Binnengekomen tips voor verbetering dienstverlening `zorg'


Wij vroegen aan u wat u vindt van onze dienstverlening bij zorg- en ondersteuningsvragen. De reacties hebben wij in de maanden september en oktober via een enquete verzameld. De resultaten zorgen ervoor dat wij een heldere focus hebben voor de verbetering van onze dienstverlening. Wij willen
alle deelnemers bedanken voor hun medewerking.

Welke reacties kregen wij?

Uit de reacties kwam naar voren dat u ruimte voor verbeteringen ziet op de aspecten `tijdigheid', `stiptheid' en `toegankelijkheid'. U ziet vragen graag sneller beantwoordt en bent van mening dat afspraken nog te vaak niet worden nagekomen. Ook heeft u moeite met het in een keer bereiken van
de juiste medewerker. Op elk van deze onderdelen gaf u ons uw ervaringen mee, maar ook concrete en bruikbare tips en suggesties. Over het algemeen beoordeelde u onze dienstverlening bij zorg- en ondersteuningsvragen met een 6,5. Over de vriendelijkheid en beleefdheid van onze medewerkers was u
echter bijzonder te spreken. Deze waardeerde u met een 8.

Verloting dinerbon

Om inwoners te bedanken voor hun tijd en feedback hebben wij op 20 oktober een dinerbon voor twee personen verloot. De gelukkige winnaar is de heer F. de Vries, woonachtig in de kern Hilvarenbeek. De heer De Vries ontving de dinerbon op 21 oktober jl.

Wat gaan wij met de reacties doen?

Wij gaan de komende periode aan de slag met de binnengekomen reacties. Over een half jaar herhalen wij het tevredenheidsonderzoek.

Contact

Gemeentehuis
Vrijthof 10
5081 CA Hilvarenbeek

Postbus 3
5080 AA Hilvarenbeek

T (013) 505 83 00
Bel me terug

E gemeente@hilvarenbeek.nl

Openingstijden