Strategie naar meer luxe wordt beloond

Strategie naar meer luxe wordt beloond

Mercure hotel Amsterdam Centre Canal District wint een World Luxury Award in de categorie Luxury City Hotel. Het hotel met een bijzondere locatie en bouw sloeg in 2013 de weg van meer luxe in. Dat is voorlopig nog niet af.

The World Luxury Hotel Awards is een wereldwijd erkende organisatie die luxe hotels een beloning biedt voor hun faciliteiten van wereldklasse en hun excellente gastenservice. De awards worden uitgereikt in verschillende categorie*n: Landelijk, Continentaal en Wereldwijd. Gasten stemmen op de award.

De veranderingen bij Mercure Hotel Amsterdam Centre Canal District

Het Mercure Hotel Amsterdam Centre Canal District is een boutique hotel, gelegen in Amsterdam centrum vlakbij de Prinsengracht. Het gebouw bestaat uit negentien 17e eeuwse wevershuisjes. Het hotel heeft klantvriendelijkheid en persoonlijke service hoog in het vaandel staan. Deze kwaliteiten worden extra beloond door het winnen van The World Luxury Hotel Award, meent het management.

Francis Windt, General Manager van het Mercure Hotel Amsterdam Centre Canal District: "Op dit moment zijn we zowel intern als extern met veel veranderingen bezig. In 2013 zijn we van 3 naar 4 sterren gegaan. Sinds 2014 zijn we constant bezig met het upgraden van het hotel. We hebben nieuwe bedden, nieuw tapijt en nieuwe sloten. Deze award komt daarom voor ons als een beloning voor ons harde werk en een bevestiging van waardering vanuit de gast.*