Bono Huis wint van Max Verstappen

4 november 2015

Bono Huis wint van Max Verstappen

Nationaal racewonder moet in simulator meerdere erkennen in Bono Huis (21) uit Maastricht

Best, 04 november 2015 - Een sensatie bij Hornbach Best vandaag. Zo'n vijfhonderd mensen keken met filmende smartphone hoe Max Verstappen het opnam tegen zijn tegenstanders op het virtuele circuit. Ons nationale racewonder Max Verstappen moest in de simulator zijn meerdere erkennen in Bono Huis. Op het virtuele circuit van Brazilie wist deze snelheidsduivel uit Maastricht de jongste Formule 1-coureur in de historie nipt voor te blijven. In deze finale van de Verstappen Simulator Wedstrijd mocht Bono Huis het met nog vier andere amateurcoureurs (Roy Berwald uit Assen derde/ Joost Laurman uit Oud-Beijerland vierde/ Boris Spoelstra uit Hoogland vijfde/ Patrick de Wit uit Woerden zesde) opnemen tegen de naamgever van dit landelijke evenement.

Hornbach is eerder dit jaar een samenwerking aangegaan met Max Verstappen; in de vorm van een race-event onder bezoekers van deze projectbouwmarkt. De afgelopen maanden streden honderden deelnemers in alle vestigingen van Hornbach om de grote prijs: een kans om het te kunnen opnemen tegen Max Verstappen, de jongste Formule 1-coureur in de historie. Na een halve finale in Geleen (met 26 gekwalificeerde coureurs) waren er nog vijf snelheidsduivels over. Naast eeuwige roem won Bono Huis een uitgebreid merchandisepakket en uiteraard een enorme beker.

De komst van Max trekt veel bekijks

Max reed zijn virtuele rondjes ter gelegenheid van de opening van de bouwmarkt Hornbach in Best. Zo'n vijfhonderd mensen waren getuige van het spektakel. Na afloop nam Max Verstappen ruim de tijd voor zijn fans.

Over HORNBACH

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 138 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu achttien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2015 voor de tiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland'. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).