Winnaar Customer Data Award spreekt op DDMA Data Dag


12 November 2015

Amsterdam, 11 november 2015 - De explosieve groei van data biedt grote economische kansen voor het Nederlandse bedrijfsleven. Organisaties die deze data op een innovatieve en intelligente manier inzetten, profiteren van die kansen en lopen uit op hun concurrenten. Aan de vooravond van de DDMA
Data Dag op woensdag 18 november reikt brancheorganisatie DDMA de Customer Data Award uit, om deze ontwikkeling te stimuleren. Emte, KPN, Sanoma en V&D zijn dit jaar genomineerd.

Datadag-logoJuryvoorzitter en directeur van Cmotions Kees Groenewoud: `De vier genomineerden organisaties laten op een overtuigende en vernieuwende manier zien hoe data en klantinzichten gebruikt kunnen worden voor de dialoog met consumenten. Daarnaast weten zij ook daadwerkelijke resultaten
te boeken en hun ROI te verhogen. Op de DDMA Data Dag zullen zowel de winnaar van de Customer Data Award 2015 als de drie overige finalisten hun case presenteren.'

Programma Data Dag
Daarnaast laten verschillende experts uit het vakgebied zien hoe organisaties nieuwe kansen creeren door innovatief en intelligent gebruik van klantdata. Holger Wandt, voorzitter DDMA commissie klantdata & dialoog, opent de dag, waarna keynote-sprekers Arent van 't Spijker van Blinklane
Consulting, Joris Merks-Benjaminsen van Google en Roy Scheerder van Transavia dieper ingaan op de laatste ontwikkelingen. Ook vinden er parallelsessies met PostNL, Localz Europe, Pervorm en DDMA plaats, met essentiele informatie over privacy, creatie, relevantie en beacons. De dag wordt geleid
door Ronnie Overgoor. Bekijk hier het volledige programma.

Praktische informatie

* Wanneer? Woensdag 18 november
* Waar? Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179, 1019 HC Amsterdam
* Hoe laat? 00 - 18.30 uur

Aanwezig zijn?
Tickets voor de Data Dag zijn te koop via deze link. Wilt u als journalist aanwezig zijn of als blogger verslag doen van de dag? Stuur dan een mail naar mereldekoning@ddma.nl.