Verspreiding merkcontent op sociale netwerksites
Theo Trostli de Araujo Costa onderzoekt welke factoren van invloed zijn op de verspreiding van merkcontent op sociale netwerksites, en welke effecten deze berichten hebben op de ontvanger. Hij richt zich op de verspreiding van `merkberichten', berichten die door een bepaald merk worden verspreid, door middel van `retweets' op Twitter en `delen' op Facebook.
14.00
Verspreiding merkcontent op sociale netwerksites
Communicatiewetenschap
18nov2015 14.00
Promotie
Theo Trostli de Araujo Costa onderzoekt welke factoren van invloed zijn op de verspreiding van merkcontent op sociale netwerksites, en welke effecten deze berichten hebben op de ontvanger. Hij richt zich op de verspreiding van `merkberichten', berichten die door een bepaald merk worden verspreid, door middel van `retweets' op Twitter en `delen' op Facebook.Dhr. T.B. Trostli de Araujo Costa: Brand Content Diffusion on Social Networking Sites Exploring the Triadic Relationship between the Brand, the Individual, and the Community. Promotoren zijn prof. dr. P.C. Neijens en prof. dr. R. Vliegenthart.
Deelname
Toegang vrij
Locatie
* Agnietenkapel
Oudezijds Voorburgwal 229 - 231 | 1012 EZ Amsterdam
+31 (0)20 525 2362
* Download de samenvatting (PDF)
Zie het origineel.Gepubliceerd door UvA Persvoorlichting