DynaGroup wint 3e jaar op rij Gouden FD Gazellen Award

dinsdag 24 november 2015 17:14 Binnenland

Dit is een origineel bericht van DynaGroup

DynaGroup is wederom het snelst groeiende bedrijf van Limburg en is daarom dinsdag 24 november voor de derde keer bekroond met een Gouden FD Gazellen Award. DynaGroup heeft de award gewonnen in de categorie "grote bedrijven" (met meer dan Euro30 miljoen omzet). De FD Gazellen Awards worden jaarlijks door Het Financiele Dagblad uitgereikt aan de snelst groeiende bedrijven per provincie. DynaGroup ontvangt voor de 10e keer een FD Gazellen Award, waarvan dus de laatste drie jaar als winnaar in de categorie Grote Bedrijven. "Deze triple, het drie keer op rij winnen van de Gouden FD Gazellen Award, is een bekroning voor ons bedrijf en alle medewerkers die zich elke dag weer 24/7 vol passie inzetten voor onze klanten", stelt Dick Wammes, Managing Director van DynaGroup, "en wij danken al onze klanten voor hun vertrouwen om hun kritische supply chain activiteiten aan Dyna uit te besteden".

Continue groeien door trouw te blijven aan 4-i's basiscredo als 'partner behind the scenes' voor slimme supply chain oplossingen!! "Deze award is het resultaat van onze visie en ons harde werk over meerdere jaren en laat zien dat het credo van de vier I's (initieren, innoveren, investeren en implementeren) zich blijft bewijzen", vertelt Dick Wammes. "Initiatief durven nemen en blijven innoveren zit in ons Dyna-DNA. Enkele voorbeelden. In 2014 is de DynaGroup onder andere aangevuld met een vijfde business unit, Dynacommerce, specialist in end-to-end omnichannel oplossingen. Deze nieuwste unit helpt grote ondernemingen om vanuit alle kanalen (shops, online, telesales, indirect) de complexe customer journey van a tot z inzichtelijk te maken, de conversie te verbeteren en de steeds complexere order flow succesvol te managen. Dynacommerce biedt hiervoor het complete IT-platform en alle daaraan gerelateerde professional services. Binnen een andere business unit Dynalogic wordt voor de toekomst weer flink geinvesteerd in innovatie en uitbreiding van ons logistieke netwerk. Daardoor hebben onder andere toonaangevende e-commerce ondernemingen als Coolblue, bol.com en Wehkamp voor Dynalogic gekozen voor de bezorging van hun grote goederen, de zogenaamde 2XL producten. Als specialist in personalized logistics zien wij de komende jaren zeer sterke groei in onze e-commerce dienstverlening". John Jansen, de tweede MD vult aan: "Bij de implementatie van onze diensten komt de operational excellence dan weer duidelijk naar voren, het streven naar een optimale oplossing waarmee onze klanten zich kunnen onderscheiden. Zo bouwen wij binnen Dynafix weer aan een sterk onsite repair netwerk, waarmee we kritische grote consumentenproducten als TV's, wasmachines, koelkasten en koffiemachines dezelfde dag nog bij de klant thuis kunnen repareren. Wij zijn daarbij altijd de 'partner behind the scenes' voor onze klanten, de fabrikanten en verkoopkanalen van deze producten. Onze focus is dus het continu grensverleggend blijven, verbeteren van processen en het ontwikkelen en implementeren van nieuwe supply chain concepten, waarbij het business succes van onze klanten altijd voorop staat. Hun succesvolle groei leidt weer tot onze eigen groei en is daarmee het vliegwiel om tot drie keer toe deze Gouden FD Gazellen Award te winnen".

Over DynaGroup:

DynaGroup is toonaangevend Benelux marktleider in slimme geintegreerde diensten en oplossingen voor de totale supply chain. Met de inzet van de business units Dynafix (after sales services), Dynalogic (personalized logistics), Dynasure (secured admin & support services), Dynalean (effective workflow applications) en Dynacommerce (end-to-end omnichannel solutions) biedt DynaGroup een keten van innovatieve supply chain oplossingen voor haar klanten in de Benelux (met vooraanstaande namen als Vodafone, Belgacom/Proximus, Samsung, Nespresso, Coolblue, T-Mobile, Telenet, Apple, HTC, Ministerie VWS, Makro, etc). Met circa 1200 medewerkers verspreid over de Benelux werkt DynaGroup iedere dag met veel passie om de verwachtingen van haar (eind)klanten te overtreffen.