NRIT-CELTH Ontbijtsessie Fanbase marketing

Op dinsdag 8 december 2015 vindt de allereerste NRIT-CELTH ontbijtsessie plaats. Deze sessie staat in het teken van Fanbase marketing. In de nieuwe NRIT-CELTH Ontbijtsessie Fanbase marketing laat Peter Sprenger (CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten

haalt, maar ook websitebezoekers, fans en volgers op social media. In deze ontbijtsessie laat hij zien hoe je deze zogenaamde fanbase in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten.

Volgens Sprenger zitten we momenteel midden in de shift van massamarketing naar gepersonaliseerde marketing. "Je optimaliseert je marketinginspanningen naar de kleinst mogelijke entiteit, N=1.* De technologie die dit mogelijk maakt is sinds kort ook voor het MKB beschikbaar en we laten u hier graag mee kennismaken.

Lees hier alles over deze NRIT-CELTH ontbijtsessie. In aanloop naar deze sessie publiceren we op het NRIT Media Vrijetijdsplatform de komende weken diverse artikelen en blogs van Peter Sprenger. Vandaag de eerste bijdrage: Person-to-person is de nieuwe marketing formule.

Zie het origineel.