Dloky for Facebook: lokaal mobiel adverteren gratis voor retail en horeca


Dloky app lanceert DLOKY for FACEBOOK: Facebook posts worden instant mobiele advertenties

AMSTERDAM, 20151224 -- In de bekende film Back to the Future wordt Marty McFly op het stadsplein letterlijk gegrepen door een advertentie aan de muur van de bioscoop. Die toekomst wordt nu werkelijkheid dankzij dloky.com - maar dan figuurlijk op je mobiele telefoon. Het mooie is, dat de advertenties van winkels en horeca gratis geplaatst kunnen worden. En de consument hoeft alleen maar de Dloky app te installeren.

Dloky is een mobiele service voor iPhone, iPad en Android. Retail en horeca kunnen via deze dienst gratis en onbeperkt adverteren op de mobiele telefoons van potentiële klanten in de buurt van hun bedrijf. Dat is niet alleen interessant voor klanten die de zaak al kennen, maar juist ook voor passanten, nieuwe of internationale klanten die verleid willen worden om een buurt te verkennen en ergens spontaan binnen te lopen.

[Dloky for Facebook: lokaal mobiel adverteren gratis voor retail en horeca]

Klik op de foto voor download in hoge resolutie 854.927 bytes

Dloky app is wereldwijd beschikbaar en verscheen afgelopen tijd ondermeer al in Fashion United en Emerce. De gebruiker krijgt in de gratis app alle producten, acties en aanbiedingen in zijn of haar directe omgeving als resultaat van een ingestelde afstand en voorkeuren. De advertenties komen naar keuze in een lijst of in een grid view of als preview op de kaart.

Bedrijven kunnen inschrijven op https://admin.dloky.com en de winkel, locatie of meerdere filialen invoeren. Vervolgens kunnen de advertenties eenvoudig geplaatst worden via Facebook posts of op de dloky website. Advertenties kunnen vooruit worden gepland en getarget per filiaal, per stad of periode. Het verdienmodel van Dloky lijkt op dat van Facebook. Door het aanbieden van betaalde voorkeursadvertenties en advertentiecampagnes blijft de basisfunctionaliteit gratis voor alle horeca, retailers en hun klanten.

Robert Hoevers (47), General Manager van dloky; “De reacties van zowel de retail, horeca alswel van de gebruikers is super positief. Afgelopen weken hebben al honderden winkels zich spontaan ingeschreven op onze site".