Sneller zaken doen bij Burgerzaken Gemeente Hellevoetsluis


Sneller zaken doen bij Burgerzaken Gemeente Hellevoetsluis

Om de doorstroming in het gemeentehuis nog soepeler te laten verlopen, melden bezoekers met een afspraak bij Burgerzaken zich sinds begin van dit jaar aan bij de aanmeldzuil in de centrale hal. Hier ontvangen zij hun volgnummer voor hun afspraak. De medewerkers bij Burgerzaken weten op hun
beurt dat hun afspraak gearriveerd is.

Wie naar het gemeentehuis komt, moet goed en vlot worden geholpen. Dat is een van de uitgangspunten van de gemeente Hellevoetsluis bij het verbeteren van de dienstverlening. Daarvoor werd verleden jaar het maken van een afspraak bij Burgerzaken ingevoerd. De wachttijden bij Burgerzaken werden
hiermee aanzienlijk verkort.



Regel het digitaal

Met een afspraak worden inwoners meteen geholpen op een tijdstip dat het hen schikt en door de juiste medewerker. Soms zal bij het maken van een afspraak blijken dat langskomen op het gemeentehuis helemaal niet nodig is en het volledig online kan worden afgehandeld.



Inwoners die geen toegang tot internet hebben kunnen contact opnemen met het Klantcontactcentrum via 14 0181. Zij helpen met het maken van een afspraak.