Terugkoppeling digitaal klantenpanel A9 Badhoevedorp

Rijkswaterstaat voert jaarlijks een digitaal klantenpanel uit. De resultaten hiervan worden gebruikt om de mening van omwonenden te leren kennen en de communicatie voor het project Omlegging A9 Badhoevedorp te toetsen en verbeteren. In december 2015 vond het vierde klantenpanel plaats.

De leden van het digitaal klantenpanel gaven onder meer hun mening over de rondleidingen in het projectgebied.

Onderwerpen uit het klantenpanel

Net als voorgaande jaren, werden respondenten bevraagd op diverse onderwerpen. Naast de tevredenheid over het project zelf en de informatievoorziening daaromheen, gaven respondenten hun mening over onderwerpen als wegafsluitingen en de rondleidingen in het projectgebied. Daarnaast konden zij

tips en verbeterpunten meegeven. Een korte samenvatting van alle resultaten is hier (PDF, 415,41 KB) te vinden. Wilt u uw bijdrage leveren? Ga naar de pagina Digitaal panel Rijkswaterstaat en meld u aan voor het panel A9. Na aanmelding ontvangt u een e-mail met een link naar de

registratiepagina om uw deelname te bevestigen. Op de registratiepagina vindt u een korte, eenmalige intake-vragenlijst en kunt u zich aanmelden voor ons panel (panel Noord-Holland - A9), alsook voor andere panels.

Goed om te weten

* Al uw gegevens worden zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld door Rijkswaterstaat en nooit aan derden verstrekt.

* Al uw gegevens worden anoniem verwerkt in de rapportage.

* Uw deelname aan het digitaal klantenpanel is geheel vrijwillig en vrijblijvend.