Gemeente Deurne / Gemeente / Actueel / Nieuws / Actualiseren afsprak..


In het verleden hebben sommige inwoners van Deurne een groenstrook gehuurd van de gemeente Deurne. Ze zijn met de gemeente een overeenkomst aangegaan of er zijn afspraken gemaakt over deze zogenaamde `reststroken'. Veel van de overeenkomsten of afspraken dateren al van een hele tijd geleden,
soms zelfs uit de jaren `70 of `80.

Een medewerker komt de situatie bekijken

In de komende maanden gaat de gemeente de overeenkomsten en afspraken nog een keer tegen het licht houden om te bekijken of deze juist worden uitgevoerd. Hiervoor wordt onder andere de situatie ter plekke bekeken. Als u een groenstrook van de gemeente in gebruik heeft, komt een medewerker van
de gemeente bij u kijken om de feitelijke situatie vast te stellen. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven, in de meeste gevallen kan dit zonder het perceel te hoeven betreden. Als dat wel nodig is, wordt daar met u een afspraak voor gemaakt. De medewerker die komt kijken, kan zich
legitimeren. Ook inventariseren we oneigenlijk gebruik van gemeentelijke groenstroken als die tijdens het onderzoek aan het licht komen.

Vragen?

Vooralsnog gaat het om een eerste inventarisatie van de gemaakte afspraken of gesloten overeenkomsten. Mocht de gemeente vragen hebben over de afspraken of overeenkomst of over de feitelijke situatie, dan nemen zij contact met u op. Dit gebeurt ook als blijkt dat uw contract of afspraak in
aanmerking komt voor vernieuwing of bijstelling. Als u zelf vragen heeft, kunt u contact opnemen met het Klantcontactcentrum van de gemeente, telefoonnummer (0493) 387 711 of e-mail info@deurne.nl.