Yxaiio: zomerdrankje zonder alcohol en met feromonen

donderdag 26 mei 2016 16:30 Binnenland

Dit is een origineel bericht van GLMRR, The Yxaiio Story

Amsterdam, 26 mei 2016 - Vandaag is tijdens een proeverij in restaurant Blauw aan de Wal in Amsterdam het drankje Yxaiio gelanceerd: 'The Aphrodisiac Drink'. Yxaiio is een non-alcoholische versnapering op basis van het opzwepende aroma van feromonen. Leden van de pers, diverse it-girls, zoals model Christie Bokma, en medeorganisator Jan Heemskerk van GLMRR.com waren aanwezig op de proeverij., Het drankje is bedoeld als stimulerende compagnon voor intieme en warmbloedige momenten.

Aanwezigen proefden Yxaiio 'puur' met gemengde noten, gebrand met bruine suiker, rozemarijn en cayennepeper; vervolgens Yxaiio-wodka naast oesters met een gelei van komkommer en wodka, en creme fraiche en haringkuit 'on top'. Hierna volgde de Yxaiio-champagne met brandadekroketjes met gepofte knoflook en piment d'Espelettes. Als afsluiter werden aardbeien met een gelei van Yxaiio, zeezout en basilicum geserveerd. De foodpairing - wetenschappelijke methode van ingredienten combineren - was speciaal voor de gelegenheid samengesteld door chefkok Daan Olthuis.

In een kort welkomstwoord sprak Bjoern van den Bosch, importeur Yxaiio in Nederland, de hoop en de verwachting uit dat na Spanje, Chili, Portugal, Brazilie en Thailand ook Nederland warm gaat lopen voor dit ondeugende drankje.

Yxaiio word geleverd in aluminium flesjes van 196 ml. Vanaf juni 2016 is Yxaiio verkrijgbaar bij een aantal exclusieve horecalocaties op het strand alsook een selectie van horeca in de uitgaanssteden. Tot die tijd is de Aphrodisiac Drink exclusief te bestellen via GLMRRStore.com.

Over GLMRR.COM

GLMRR(c) (zeg: glamour) is een fundraising-platform waar bekende en minder bekende aspirant-modellen, de beste fotografen van Nederland en liefhebbers van stijlvolle glamourfotografie elkaar ontmoeten. GLMRR(c) is de online opvolger van traditionele vrouwvriendelijke media als FHM en Playboy. Met die twee titels is ook de bandbreedte van de fotografie ingekaderd: van frisse zomerjurkjes tot smaakvol en vagina-luw naakt. De fotografie in GLMRR(c) wordt vooraf gefinancierd door crowd-funding. Een reportage wordt alleen gerealiseerd wanneer de kosten zijn afgedekt, en komt exclusief beschikbaar voor donateurs. Aldus Jan Heemskerk, hoofdredacteur en initiatiefnemer van GLMRR(c) en voorheen verantwoordelijk voor Playboy en FHM in Nederland.

IFrame

*

*

*

*