Vision Direct lanceert zomercampagne 2016: Gizmo op avontuur in het buitenland

donderdag 16 juni 2016 10:04 Economie

Dit is een origineel bericht van PR Newswire

LONDEN, June 16, 2016 /PRNewswire/ --

Vision Direct heeft voor de eerste keer een zomercampagne gelanceerd. Centraal in de campagne voor de zomer van 2016 staat Gizmo, een mopshond, die met zijn familie naar het zonnige Malaga reist. (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160614/378907 )

De nieuwe zomercampagne van Vision Direct draait om Gizmo die doorheen Europa aan het reizen is. Er werd nauw samengewerkt met Tanami, een in Engeland gebaseerd videoproductiehuis.

- De campagne is opgezet om te tonen hoe eenvoudig het is om contactlenzen te bestellen en te laten bezorgen wanneer je in het buitenland bent.

- Met "Word verliefd op onze snelle levering" als campagneslogan wil Vision Direct de supersnelle levering doorheen heel Europa beklemtonen.

- De volledige advertentie is te zien op YouTube, Facebook en VisionDirect.nl [http://www.visiondirect.nl/?utm_source=Gizmo%20Summer%20Campaign&utm_medium=Press%20Release&utm_campaign=Gizmo%20Summer%20Campaign%20PR ]

Ashley Mealor, Chief Marketing Officer van Vision Direct, zegt hierover: "Uit een survey die we recent hebben uitgevoerd, bleek dat 35% van onze klanten niet weet dat ze hun lenzen in het buitenland kunnen bestellen en laten bezorgen. Met deze campagne willen we onze klanten ervan bewust maken dat het heel eenvoudig is om lenzen op vakantie te bestellen. Onze supersnelle levering zorgt ervoor dat bestellingen op de meeste Europese bestemmingen binnen de 3 dagen bezorgd worden." De advertentie wordt via verschillende social media platformen gepromoot, waaronder Facebook en Twitter. Ook op de website van Vision Direct, http://www.VisionDirect.nl, en het YouTube kanaal zal de advertentie gespeeld worden.