A-VISION beste bedrijf in Onderwijsadviesbranche


Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 09:00 uur en 13:00 uur

Rotterdam, 20161115 -- A-VISION is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de categorie Onderwijsadviesbureaus. Het bedrijf heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering en een uitstekende reputatie. ‘A-VISION weet zijn enorme vakkennis te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Een faciliterende en inspirerende organisatie met een duidelijke rol.’

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in A-VISION een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘In een markt die continu in beweging is, weet A-VISION uitstekend te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen en is het zijn concurrenten vaak een slag voor.’

A-VISION is zich, om de beste in haar branche te zijn, continu aan het ontwikkelen en verbeteren. Het bureau heeft zich bij zijn oprichting in 2002 ten doel gesteld om alle bestaande middelen en methodieken in het onderwijs waar mogelijk te digitaliseren. ‘A-VISION is altijd op zoek naar net dat beetje extra voor zijn opdrachtgevers en testpersonen: zorgen dat de mens op de beste plek komt’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Het hangt de filosofie aan dat iemand die op zijn of haar beste plek terecht komt, ook de meeste vreugde ervaart. Dat laatste vertaalt zich vervolgens dan weer in een goed gevoel op het werk en in de privésituatie.’

Hoge klantentrouw

Al zijn tests voldoen aan de gestelde keurmerken, zoals COTAN en de Expertgroep. Met zijn ontwikkelingen op het gebied van de adaptieve intelligentietest (ADIT) loopt A-VISION voorop. De medewerkers zijn hoog opgeleid en de organisatie investeert in persoonlijk contact met opdrachtgevers, hetgeen resulteert in langdurige relaties. Zwaan: ‘Het menselijke aspect telt hier zwaar. A-VISION groeit dan ook gestaag en heeft meer dan vijfhonderd vaste opdrachtgevers die vanwege de goede dienstverlening een hoge klantentrouw laten zien.’

De jury is van mening dat A-VISION op deze gronden kan worden uitgeroepen tot winnaar in de Onderwijsadviesbranche. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper.’

A-VISION (officiële naam: A-VISION Advisering en Begeleiding BV) is gespecialiseerd in het ontwikkelen van digitale, adaptieve testen en online testplatforms. Het bureau richt zich op onderzoek, advisering en training bij leer- en ontwikkelingsvraagstukken met als doel een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van zowel leerlingen als onderwijsorganisaties. A-VISION  is officieel opgericht in 2005, maar vindt zijn oorsprong reeds in 2002. Het is gevestigd in Apeldoorn en telt circa 30 medewerkers.

Meer informatie: http://a-vision.nu

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL7, zondags om 09:00 uur en 13:00 uur.

Er zijn een aantal tests die niet langs de COTAN zijn gegaan vanwege het karakter van de test

Volgens mij kan de zin blijven staan: er wordt ook niet beweerd dat alle tests langs COTAN zijn gegaan. Er wordt beweerd dat alle tests voldoen aan de gestelde keurmerken. Dat lijkt me geen schokkende bewering. Wel schokkend zou zijn als we ervan maken: ‘Bijna alle tests voldoen aan de gestelde keurmerken’. Dus beter de bestaande zin handhaven, lijkt me.