Nood voor innovatie in transportsector door marktveranderingen


UTRECHT, 20161118 -- De transportsector heeft het jarenlang heel zwaar gehad maar laat nu een stijgende lijn zien. Die stijgende lijn is afkomstig door de vraagkant. Om verder te kunnen stijgen is innovatie in processen en dienstverlening essentieel. (Bron: marktonderzoek ING).

Tegenwoordig vraagt de klant nog meer om een snellere, betere en transparantere service, waardoor de druk op prijzen en concurrentie hoog is. Het is onmogelijk om onder deze omstandigheden aan de wensen van de klant tegemoet te komen wanneer de situatie hetzelfde blijft. De markt vraagt dus om een nieuwe manier van werken, waarbij service efficiëntie en innovatie bovenaan staan.

Steeds meer organisaties zien in dat digitalisering hierbij onmisbaar is. Door processen te digitaliseren wordt dubbel werk, zoals het overschrijven van papieren werkbonnen voorkomen, wordt alle data automatisch geregistreerd, worden processen naadloos op elkaar aangesloten, en communicatie versneld en vereenvoudigd. Degenen die begrijpen hoe belangrijk deze digitalisering is, kunnen als bedrijf de concurrentie voor blijven, zetten de omzetgroei voort en houden de klant extra tevreden.

[Hoe Fieldbox werkt]
Hoe Fieldbox werkt (klik op de afbeelding voor een grotere weergave)

Het bedrijf Fieldbox lanceert na jaren van investeren en ontwikkelen een slimme, gebruiksvriendelijke en innovatieve planningstool, die de transportsector naar een nieuw niveau zal brengen,waarin alle processen volledig gedigitaliseerd zijn. Met een bewezen stijging in efficiëntie van 23%, hebben zij de intelligentie en waarde van hun systeem bevestigd. Dit kan de toekomst zijn om de transportsector verder uit het slop te trekken en Nederland marktleider te laten blijven in de internationale markt op gebied van innovatie, rendement en omzet.

Kijk voor meer informatie op www.fieldbox.nl