Tribal winnaar Dutch Search Award voor Beste PR in search campagne


's-HERTOGENBOSCH, 20161125 -- Tijdens de eerste editie van de Dutch Search Awards heeft Tribal Internet Marketing de award voor 'Beste gebruik PR in search campagne' binnen gesleept. De award werd in ontvangst genomen tijdens de feestelijke uitreiking in B. Amsterdam.

Slimme manier van linkbuilding

De jury prees de case van SmartStudentDeals vanwege de afwijkende manier om links te verkrijgen ten opzichte van de gebruikelijke linkbuildingtactieken. Deze succesvolle linkbuildingstrategie is daardoor bekroond met een award in de categorie 'Beste gebruik PR in search campagne'.

Miljoenenbereik en media-aandacht op landelijke media

De case van SmartStudentDeals laat zien dat je met een creatieve aanpak meer kunt bereiken op het gebied van outreach. Door de combinatie van consumentenonderzoek, creatie van unieke content en verspreiding via PR kanalen zijn nieuwe inzichten en een groot bereik gecreëerd. Mede dankzij media-aandacht op online kanalen en landelijke media zoals Radio 538, Metro en Hart van Nederland is een miljoenenbereik gecreëerd en zijn links verkregen die normaal onbereikbaar zijn.

Dutch Search Awards

De Dutch Search Awards vonden dit jaar voor het eerst plaats. Het doel van de awards is de Nederlandse search-industrie op de kaart te zetten en excellerende online professionals en bureaus een plek in de schijnwerpers te geven.

Over Tribal Internet Group

Tribal Internet Group uit ’s Hertogenbosch – opgericht in 1999 – bestaat uit de labels Tribal Internet Marketing en ADchieve. Als Google Premier Partner bedienen ze bedrijven met een online marketing service in de breedste zin van het woord. Van lokale tot internationale marketing en van online advertising tot content marketing, verrassen deze specialisten met slimme performance marketing ideeën. Kijk voor meer informatie op www.tribal.nl.