Maandelijkse controle openbare verlichting


Publicatiedatum: 9 mei 2016Pilkes Verlichting BV is de nieuwe beheerder van openbare verlichting. Het bedrijf rijdt eens per maand een storingsronde door de gemeente voor controle en reparatie van de verlichting. Bij de reparatie gaat het zowel om storingen die al zijn gemeld als storingen die ter plekke worden geconstateerd.Planning storingsronden 2016

Week 21 (Mei)                       
Week 26 (Juni)            
Week 30 (Juli)             
Week 34 (Augustus)
Week 39 (September)
Week 43 (Oktober)
Week 47 (November)
Week 51 (December)
Storingen melden

U kunt storingen aan de straatverlichting rechtstreeks melden aan de beheerder Pilkes Verlichting BV. Dit kan bij voorkeur per e-mail, via (storing@pilkes.nl) met vermelding van het lichtmastnummer of per telefoon tijdens openingsuren, tel. 030-2447600. Buiten openingstijden is dit nummer alleen bedoeld voor urgente storingen. Urgente storingen zijn storingen die gevaarlijk zijn of niet kunnen wachten tot de eerstvolgende storingsronde. Deze vragen direct actie en de beheerder zal dan zo spoedig mogelijk op locatie zijn.

Vermeld lichtmastnummer

Alle lichtmasten in onze gemeente zijn voorzien van een nummer. U kunt de beheerder en ons enorm helpen door bij het melden van een storing het lichtmastnummer aan ons door te geven.

Bij vervanging van kapotte lampen wordt de verlichting in de straat namelijk niet aangezet. Zonder lichtmastnummer is de locatie moeilijk te achterhalen en kunnen we niet garanderen dat de storing wordt verholpen. Met het lichtmastnummer kan de monteur eenvoudig de juiste lichtmast vinden.                                                

Nieuwe beheerder

Sinds 1 april 2016 is Pilkes Verlichting BV de nieuwe beheerder voor openbare straatverlichting in onze gemeente. De overeenkomst van Pilkes met de gemeente geldt voor drie jaar. Het bedrijf kwam als beste keuze uit de bus na een openbare aanbestedingsprocedure.