Persbericht, Amsterdam februari 2001, MyCall.com bindt Europese zakenreiziger aan zich met introductie webbased e-mail. (13)

Na de introductie van Internet Computers in de lobbies, kamers en business centers van vier- en vijfsterrenhotels in Nederland en België heeft MyCall.com een nieuwe service in haar portfolio. De Website van MyCall.com voorziet de zakelijke reiziger nu ook van een eigen e-mail account. (44)

Alles in één hand is het credo. De nieuwe service voorziet in een groeiende vraag van zakenreizigers naar een eigen e-mail account op een site die ze toch al frequent bezoeken voor hun dagelijkse nieuwsgaring. Een e-mail account bij Mycall.com betekent dat de gebruiker, waar ook ter wereld, e-mails kan ontvangen en versturen. "Uit navraag bij de gebruikers bleek dat met name de Europese zakenreiziger in toenemende mate behoefte heeft aan een tweede e-mail account", aldus de CEO van MyCall.com Mike Veen die de introductie van webbased e-mail ziet als een uitgesproken kans de zakenreiziger aan de website www.mycall.com te binden. (101)

MyCall.com is in 1999 opgericht en heeft haar hoofdkantoor in Amsterdam. Het internationale internetbedrijf is gespecialiseerd in het ontwikkelen, installeren en onderhouden van internetoplossingen voor de hotelindustrie. MyCall.com biedt de hotelgast en zakenreiziger het modernste comfort om vanuit de hotels via internet in contact te blijven met de buitenwereld. WWW.mycall.com, nieuws, aandelenkoersen, sport en vermaak, altijd binnen handbereik. (58)