David van Splunteren Account Manager bij Newtel Essence

Vianen, 02 maart 2001 - David van Splunteren is bij Newtel Essence in Vianen benoemd tot Account Manager. Hij gaat zich in zijn nieuwe functie richten op de verdere uitbouw van het klantenbestand van Newtel Essence in Nederland en op Europees niveau.
Van Splunteren is afkomstig van Avaya waar hij sinds 1997 werkte, eveneens als Account Manager. Daarvoor was hij 4 jaar werkzaam bij KPN Telecom. Volgens Van Splunteren is zijn overstap naar Newtel Essence ingegeven door de unieke aanpak van het bedrijf op het gebied van Klantcontact Management. "Newtel Essence kiest een volledig eigen benadering van CRM, waarbij niet de technologie of een specifieke CRM-oplossing centraal staat, maar de essentie van het zakendoen: het klantcontact. Newtel Essence onderscheidt zich met die aanpak en biedt zo een unieke propositie aan bedrijven die het maximale willen halen uit hun klantcontacten."

Newtel Essence
Newtel Essence (voorheen bekend als de NewTel Group) is actief bij bedrijven en organisaties waar intensieve contacten met klanten centraal staan. Het bedrijf richt zich daarbij volledig op het bieden van oplossingen voor het optimaal beheren van klantcontacten, ongeacht de manier waarop klanten communiceren. Newtel Essence onderscheidt zich daarbij door een totaaloplossing voor Customer Contact Management te leveren, inclusief advies, service en ondersteuning. De aanpak van Newtel Essence wordt gekenmerkt door de klant en het klantcontact als enige uitgangspunten te nemen voor elke oplossing.
Newtel Essence is gevestigd in Vianen. Meer informatie is beschikbaar op www.newtelessence.com.