-PERSBERICHT-

BUSINESSNIEUWS START MET GECOMBINEERDE ADVERTENTIEVERKOOP RADIO EN INTERNET

Amsterdam, 2 maart 2001

BusinessNieuws, de nieuwe naam voor de multimediale onderneming van Business Nieuws Radio en The Floor, start met het aanbieden van combinatiepakketten voor radio en internet aan adverteerders. Vanaf vandaag kunnen adverteerders profiteren van de synergie die de combinatie van beide mediumtypen biedt. De effectenbank KBW Wesselius, een onderdeel van Fortis, is één van de eerste adverteerders die gebruik maakt van de combinatie.

De advertentie exploitatie van The Floor was in handen van 24/7 Media Nederland. *Zij waren vanaf de introductie van The Floor betrokken en hebben de omzetdoelstellingen weten te realiseren. De afdeling is inmiddels op volle sterkte met radio- en internetspecialisten en daarom is besloten om de samenwerking met 24/7 Media Nederland te beëindigen*, aldus Johan van Mil, Commercial Director BusinessNieuws.

Het salesteam van BusinessNieuws wordt vanaf maart uitgebreid met Johan Fonk en André Wilderdijk. Johan Fonk is ruim twee jaar werkzaam geweest bij Crosspoints als accountmanager. André Wilderdijk werkte bij eerder bij de CRM en de STER als Accountmanager radio. Met deze twee nieuwkomers bestaat de salesafdeling uit 9 man.

BusinessNieuws: radio en online
BusinessNieuws wil inspelen op de groeiende interesse voor algemeen en financieel-economisch nieuws bij een steeds breder publiek. De markt stelt hoge eisen aan de beschikbaarheid van actuele informatie op alle momenten van de dag. BusinessNieuws beschikt over de communicatiemiddelen én de technologie om een breed scala van informatieve diensten aan te bieden. BusinessNieuws radio en Business Nieuws online maken gebruik van diverse kanalen en de nieuwste technologieën; radio, internet, webradio, email en eind van de maand via SMS. Alle afdelingen zijn gevestigd aan de Vondelstraat in Amsterdam. Aandeelhouders van BusinessNieuws zijn het management en HAL Investments.


Voor meer informatie (