TOPCALL tijdens CeBIT 2001:
'Complete Unified Communication Solutions'

Zaltbommel, maart 2001 - - TOPCALL, marktleider op het gebied van business-to-business communicatietechnologie, demonstreert tijdens CeBIT 2001
- in hal 2, stand C50 - haar nieuwste ontwikkelingen. Onder andere te zien zijn Unified Messaging for CISCO Call Manager (VoIP), Text-to-speech messaging, CTI for Lotus Notes and Microsoft Exchange en de revolutionaire oplossing voor 'distributed communication' (BranchBox). Tezamen met haar Consulting Services onderstrepen deze demonstraties TOPCALL's toonaangevende positie op het gebied van zakelijke communicatie. Tevens presenteren TOPCALL en Sonera Juxto gezamenlijk Cstream, een geavanceerde zakelijke ASP-oplossing die Unified Communication Solutions bereikbaar maakt voor zakelijke klanten.

TOPCALL is met name trots haar Unified Communications for VoIP live te kunnen tonen op de beurs. Deze nieuwe oplossing transformeert CISCO's IP-communicatie-infrastructuur tot een geavanceerd Unified Communications-platform. Gebruikers van Lotus Notes en Microsoft Exchange kunnen hierdoor voicemail, fax en internet integreren in combinatie met de 'soft' en 'hard' IP-telefoons van CISCO.
Bezoekers van de stand kunnen tevens luisteren naar hun persoonlijke wereldwijde 'inbox'. Zij kunnen via internet mail, bedrijfs e-mail of fax een bericht versturen naar de Communication Server ONE en hun bericht binnen enige seconden teruglezen op hun mobiele telefoon.

TOPCALL presenteert daarnaast innovatieve oplossingen gericht op de mobiele markt. De onderneming zal aantonen hoe eenvoudig het is om met WAP-technologie te communiceren vanaf standaard mobiele telefoons. Bezoekers krijgen toegang tot alle e-mails, faxen en voiceberichten die worden verstuurd van en naar de stand in Hannover.

Integratie met SAP CRM
TOPCALL's missie is het samenvoegen en integreren van zakelijke communicatieprocessen. Als onderdeel daarvan demonstreert de onderneming haar integratie van CRM (Customer Relationship Management) binnen SAP. Bij deze demonstratie zijn SMS-, WAP- en stemtechnologie verbonden met zakelijke applicaties voor het creëren van optimale business-to-business communicatie. Medewerkers van TOPCALL Consulting Services zullen op de stand aanwezig zijn om gebruikers het traject te tonen voor het bereiken van Unified Communication Solutions - consulting, evaluatie en implementatie. Tevens wordt CTI (Computer Telephone Integration) als onderdeel van SAP getoond.

BranchBox
Op de stand van TOPCALL kunnen bezoekers gedetailleerde informatie vinden over de BranchBox. Deze nieuwe decentrale communicatieoplossing is met name gericht op ondernemingen met een groot aantal vestigingen, zoals banken, industriële ondernemingen, zakenketens, franchises en verzekeringsmaatschappijen. Kort gezegd stelt de oplossing dergelijke ondernemingen in staat om op een voordelige manier een toonaangevend communicatiesysteem te implementeren.

TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon: 0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.

TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren. TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en kantoorautomatisering.

Voor redactionele informatie:
PB0101
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.