Bart Vloet en Machiel van Tilborg nieuwe consultants bij The Customer Care Company

Nijmegen, 6 maart 2001 - Onlangs zijn Bart Vloet en Machiel van Tilborg als Consultant in dienst getreden bij The Customer Care Company. Beiden richten zich op consultancy op het gebied van CRM en e-business. Bart Vloet heeft hiervoor onder meer gewerkt als Business Consultant en Product Manager CRM-Solutions bij DATAD Group. Machiel van Tilborg was eerder werkzaam bij SAP Nederland en bij Synergetics Management Information Company als Implementatie Consultant en als ERP- en Business Intelligence Consultant.

De ervaring die ik de afgelopen jaren als consultant heb opgedaan, komt natuurlijk goed van pas in deze functie. Het is echter vooral mijn visie op klantgericht werken, die volledig overeenkomt met de visie van The Customer Care Company , aldus Machiel van Tilborg. Bart Vloet voegt eraan toe: Het implementeren van een CRM-applicatie of -strategie alléén is niet voldoende om klantgericht te zijn. Het is een mentaliteit die moet leven binnen de organisatie. The Customer Care Company helpt bedrijven deze verandering door te voeren in de gehele organisatie.

The Customer Care Company is binnen bedrijven als JobNews, Amyyon, Chordiant Software, Renault Nederland en Overlease betrokken geweest bij onder meer projectmanagement en implementatie van CRM- en e-business-strategieën. De oprichters van het bedrijf hebben hun visie op het inrichten van een klantgerichte organisatie uiteengezet in het boek Met kop en schouders .

Over The Customer Care Company
The Customer Care Company ondersteunt met haar consultancyactiviteiten grote en middelgrote bedrijven die beter willen inspelen op het veranderende gedrag van hun klanten. Zij doen dit door een CRM- en e-business-strategie en bijbehorende systemen in te voeren als een klantgericht proces binnen de totale organisatie. Diepgaande kennis van zowel bedrijfskundige als technologische vraagstukken maakt dat The Customer Care Company een wezenlijke bijdrage kan leveren aan het ingrijpende veranderingsproces dat veel bedrijven momenteel doormaken: de omslag van een product- of procesgerichte naar een klantgerichte organisatie.

Voor meer informatie
The Customer Care Company
Matthias Meijer
024-3481200
info@tc3.com

Whizpr
Ward van Beek
0317-410483
info@whizpr.nl