SAMHOUD
Online pleziermanagement
ONLINE PLEZIERMANAGEMENT
Meet medewerkerstevredenheid via BetterBeYourself.com
Plezier in het werk is belangrijk. Dat mag je wel concluderen uit het
aantal artikelen en boeken dat er over verschijnt. Maar hoe maak je
dat nou concreet? Om plezier in het werk handen en voeten te geven is
het concept Pleziermanagement en de site BetterBeYourself ontwikkeld.
Via BetterBeYourself kan je online, gemakkelijk en interactief de
medewerkerstevredenheid meten en actie ondernemen. Initiatiefnemers
Salem Samhoud, Hans van der Loo en Jeroen Geelhoed geloven erin. 'De
reacties zijn zeer positief'.
'Een betere servicewereld, met tevreden en loyale medewerkers. Dat is
onze droom', aldus Jeroen Geelhoed. 'Iedereen weet dat medewerkers
cruciaal zijn in de dienstverlening. Maar waarom zijn er in de meeste
bedrijven wel elke maand financiële cijfers en geen
medewerkerscijfers? BetterBeYourself wil dit doorbreken. En dat is ook
hard nodig, want meten wat je medewerkers denken is belangrijk maar
vaak veel werk en duur. Met BetterBeYourself kan je nu echter online,
snel, goedkoop en gemakkelijk meten of medewerkers plezier in hun werk
hebben en welke stappen je moet ondernemen om dit te verbeteren.'
Kortom, BetterBeYourself is hét instrument om plezier in het werk
online te meten en te managen.
'Pleziermanagement klinkt in eerste instantie een beetje apart. Toch
is er niets serieuzer dan plezier in je werk. Als je medewerkers niet
meer fluitend naar hun werk gaan, heb je als manager een probleem.
Waarom? In de eerste plaats omdat medewerkers die wel plezier in hun
werk hebben de klanten beter helpen. En in de tweede plaats omdat
medewerkers vandaag de dag kritisch zijn en zó elders een andere baan
kunnen krijgen. Het is dus maar beter dat je weet wat je medewerkers
denken en willen. Daarom is hiervoor een website ontwikkeld:
www.betterbeyourself.com. BetterBeYourself is hét instrument om het
plezier in het werk online te meten, er over te discussiëren, er op te
sturen en concrete acties te bepalen op basis van een online
rapportage. De vragenlijst is gebaseerd op de pijlers van
Pleziermanagement.'
'We hebben laatst gesproken op het P&O-totaal congres en op het
Humorcongres. We geven vaak lezingen en workshops Pleziermanagement.
Keer op keer levert dit veel positieve reacties en onderzoeksaanvragen
op. De organisaties die via BetterBeYourself een onderzoek hebben
uitgevoerd, zijn zeer enthousiast.'
EINDE PERSBERICHT
13
Voor meer informatie
BetterBeYourself.com
Nieuwe Kade 213-215
3511 RW UTRECHT
Contactpersoon : Jeroen Geelhoed
Telefoon : 030 238 05 44
E-mail : info@betterbeyourself.nl
Website : www.betterbeyourself.nl
15 mrt 01 09:00