SAMHOUD

Online pleziermanagement

ONLINE PLEZIERMANAGEMENT
Meet medewerkerstevredenheid via BetterBeYourself.com

Plezier in het werk is belangrijk. Dat mag je wel concluderen uit het aantal artikelen en boeken dat er over verschijnt. Maar hoe maak je dat nou concreet? Om plezier in het werk handen en voeten te geven is het concept Pleziermanagement en de site BetterBeYourself ontwikkeld. Via BetterBeYourself kan je online, gemakkelijk en interactief de medewerkerstevredenheid meten en actie ondernemen. Initiatiefnemers Salem Samhoud, Hans van der Loo en Jeroen Geelhoed geloven erin. 'De reacties zijn zeer positief'.
'Een betere servicewereld, met tevreden en loyale medewerkers. Dat is onze droom', aldus Jeroen Geelhoed. 'Iedereen weet dat medewerkers cruciaal zijn in de dienstverlening. Maar waarom zijn er in de meeste bedrijven wel elke maand financiële cijfers en geen medewerkerscijfers? BetterBeYourself wil dit doorbreken. En dat is ook hard nodig, want meten wat je medewerkers denken is belangrijk maar vaak veel werk en duur. Met BetterBeYourself kan je nu echter online, snel, goedkoop en gemakkelijk meten of medewerkers plezier in hun werk hebben en welke stappen je moet ondernemen om dit te verbeteren.' Kortom, BetterBeYourself is hét instrument om plezier in het werk online te meten en te managen.
'Pleziermanagement klinkt in eerste instantie een beetje apart. Toch is er niets serieuzer dan plezier in je werk. Als je medewerkers niet meer fluitend naar hun werk gaan, heb je als manager een probleem. Waarom? In de eerste plaats omdat medewerkers die wel plezier in hun werk hebben de klanten beter helpen. En in de tweede plaats omdat medewerkers vandaag de dag kritisch zijn en zó elders een andere baan kunnen krijgen. Het is dus maar beter dat je weet wat je medewerkers denken en willen. Daarom is hiervoor een website ontwikkeld: www.betterbeyourself.com. BetterBeYourself is hét instrument om het plezier in het werk online te meten, er over te discussiëren, er op te sturen en concrete acties te bepalen op basis van een online rapportage. De vragenlijst is gebaseerd op de pijlers van Pleziermanagement.'
'We hebben laatst gesproken op het P&O-totaal congres en op het Humorcongres. We geven vaak lezingen en workshops Pleziermanagement. Keer op keer levert dit veel positieve reacties en onderzoeksaanvragen op. De organisaties die via BetterBeYourself een onderzoek hebben uitgevoerd, zijn zeer enthousiast.'

EINDE PERSBERICHT
13

Voor meer informatie
BetterBeYourself.com
Nieuwe Kade 213-215
3511 RW UTRECHT
Contactpersoon : Jeroen Geelhoed
Telefoon : 030 238 05 44
E-mail : info@betterbeyourself.nl Website : www.betterbeyourself.nl

15 mrt 01 09:00