Goedemiddag dames en heren,
Goed nieuws voor de Packard Bell gebruikers! Packard Bell heeft besloten de tarieven voor de helpdesk drastisch te verlagen van Hfl. 1,05 naar Hfl. 0,22 (10 Eurocent). In het onderstaande persbericht leest u er alles over. Wilt u naar aanleiding van dit persbericht meer informatie, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Ik wens u alvast een prettig weekend!

Met vriendelijke groet,

Serge van Rooij
Mills Hughes & Partners
+ 31(0)40-2651029
www.mills-advertising.com

Packard Bell voert nieuw servicebeleid in en



verlaagt tarief voor de helpdesk naar 10 eurocent.

Wijchen, 16 maart 2001 -- Packard Bell, de consumentendivisie van NEC Computers Nederland en marktleider op de Nederlandse thuiscomputermarkt, heeft een belangrijke wijziging doorgevoerd in haar servicebeleid. Klanten met een Packard Bell thuiscomputer die binnen de garantietermijn valt betalen per 22 maart 2001 ¬ 0,10 (22 cent) per minuut voor de helpdesk. Nu is dat nog Hfl. 1,05 per minuut. Door deze maatregel heeft Packard Bell één van de goedkoopste computer-helpdesks in Nederland.

Hans Schinkel, Directeur NEC Computers Nederland, legt uit waarom tot deze maatregel is overgegaan: Wij zijn marktleider in de thuiscomputermarkt geworden door goed te luisteren naar de wensen van onze klanten. Vanuit de markt werden de signalen steeds duidelijker dat het tarief van Hfl. 1,05 p/m voor een helpdesk niet paste bij de belevingswereld van de Nederlandse consument. Vandaar deze stap. Hij benadrukt dat de kwaliteit van de service niet onder druk komt te staan door deze prijsverlaging: Ondanks de prijsverlaging blijven we investeren in de helpdesk en andere vormen van service. We willen dat onze klanten tevreden zijn, want zij zijn immers de klanten van de toekomst.

Concreet betekent de maatregel het volgende:


· Packard Bell verlaagt per 22 maart het tarief voor de helpdesk naar ¬ 0,10/ Hfl. 0,22 per minuut. Dit geldt voor iedereen met een Packard Bell computer die binnen de (al dan niet verlengde) garantietermijn valt.

· Het telefoonnummer blijft ongewijzigd: 0900-2025117

· Consumenten waarvan de thuiscomputer niet meer binnen de garantietermijn valt, kunnen gebruik maken van telefoonnummer 0900-2020515. Voor dit nummer geldt het oude tarief van Hfl. 1,05 p/m.
Packard Bell

Packard Bell, de consumentendivisie van NEC Computers International, werd in 1986 opgericht en is één van Europa s vooraanstaande leveranciers van thuiscomputers met een marktaandeel van 14,4% en 448.833 verkochte computers in Q4 2000. (Bron: Dataquest- januari 2001) Packard Bell s strategie is om krachtige thuiscomputers aan te bieden door middel van uitgebreide productlijnen, nieuwste technieken, opvallend design, sterke partners en volledige Internet integratie, om zo tegemoet te komen aan de eisen van de eindgebruiker. Packard Bell producten worden bij alle grote retailketens verkocht. In 1999 richtte Packard Bell het European Institute of Home Computing met als doel om de invloed van computers op het dagelijks leven van Europeanen te observeren, bestuderen en analyseren.

NEC Computers International:

NEC Computers International (NEC CI) is één van de belangrijkste divisies van NEC Corporation (NASDAQ: NIPNY). NEC CI levert personal computers, servers en Internet oplossingen aan het bedrijfsleven, overheid en andere sectoren. Bij NEC CI horen alle vestigingen van Packard Bell en NEC Corporation s personal computer en server activiteiten in Europa, VS en Azië (exclusief Japan en China). De strategie van het bedrijf is erop gericht om innovatieve en wereldwijde oplossingen aan te dragen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Packard Bell Nederland: Perscontacten (ook beeldmateriaal):

Claudia Meijer Mills Hughes & Partners,

Marketing Manager Serge van Rooij

Tel: +31 (0)24-6489869 Tel: +31 (0)40-2110110

Fax: +31 (0)24-6419535 Fax : +31 (0)40-2651020

E-mail: cmeijer@nec-computers.com E-mail: serge@mills-advertising.com

http://www.packardbell.nl http://www.mills-advertising.com

Lezersinformatie: + 31 (0)24 - 6489945