KAPSCH AG

Kapsch AG op de CeBIT 2001

Hannover, Duitsland (ots) - Kapsch is al jarenlang een betrouwbare partner voor een groot aantal zeer respectabele organisaties en is een van de marktleiders op het gebied van informatie en communicatie in Europa. Dit jaar zal de totale Kapsch Groep haar producten en diensten op de CeBIT presenteren. De Kapsch Groep presenteert zich in een ruimte van maar liefst 800 m2 in Hal 17, Stand E 56. Het thema van de stand zal 'e-globe' zijn. Bezoekers zullen een overzicht krijgen van onze uitgebreide reeks van oplossingen en diensten voor carriers, bedrijven, verkeer en utiliteiten en zullen gepresenteerd worden met e-globe hoogtepunten, met name Kapsch e-business oplossingen, toepassingen en diensten die de hoogst mogelijke normen betreffende innovatie en betrouwbaarheid stelt.

Hoogtepunten van de CeBIT 2001

e-globe oplossingen voor verkeer

De aandacht is gericht op verkeers-telematische oplossingen, tol betaalsystemen, intelligente weg- en spoorweg communicatiesystemen (GSM-R trein-radiosysteem)

e-globe oplossing voor carriers

Met Content @ Applications en het ,,;-) webforgroups internet communicatieplatform voor teamwork en gegevensuitwisseling.

CableStar (stem en gegevens door middel van CATV), NetXtender (visuele
service voorziening), carrier professionele diensten

e-globe oplossingen voor ondersteunende programma's

24power (e-business oplossing voor aanbieders van elektrische voorzieningen en multi-utiliteit providers),systeem operators (communicatie netwerken voor privé en commerciële netwerk operators)

e-globe oplossingen voor bedrijven

Professionele diensten en webintegratie, Next Generation VoIP, Call Centers, data oplossingen, management oplossingen, MidiStar Call Centers, Starline-IP routers, officePOINT productreeks(integratie van routers, schakelaars en telecommunicatiesystemen).

Kapsch e-globe channel

Voor de allereerste keer kunnen bezoekers van de CeBIT en alle andere geïnteresseerden in de gebeurtenissen in en rond de CeBIT, waar zij zich ter wereld ook bevinden, nu aan de activiteiten mee doen via een Internet Nieuwskanaal welke Kapsch vanaf de eerste dag op de CeBIT zal starten. Het
e-globe kanaal van Kapsch zal tekst, foto's en video, direct vanaf de CeBIT 2001 op het world wide web zetten evenals op de schermen van Kapsch op het buitenterrein van de CeBIT en op de eigen Kapsch stand.

Het redactionele team, welke op de stand aanwezig zal zijn, zal enkele van de meest gerenommeerde namen uit de IT journalistiek bevatten. Zij zullen vanaf de CeBIT, verslag uitbrengen over e-business, waarvan sommige een serieus karakter en anderen een amusant karakter hebben en weer anderen een mix van beide zullen zijn, waarbij de laatste ontwikkelingen verslagen zullen worden en zij tevens het nieuws, zodra het bekend gemaakt wordt, als eersten zullen brengen.

www.e-globe-channel.at

www.e-globe.kapsch.net
www.e-globe.at

De uitgebreide portfolio van Kapsch AG in detail:

Unified Desktop oplossingen

Alles wat de moderne gebruiker, met het oog op de toekomst, op zijn / haar desktop wil.

Nieuwe 390x serie - de krachtige set: De grote weergave, tiptoetsen, gecentraliseerd telefoonboek, stijlvolle vormgeving en de flexibiliteit om uitbreidingsmodules aan te sluiten, stelt dit werkstation in een geheel eigen klasse.

smart.user: De slimste uitdaging sinds het begin van CTI. Het gemak van het gebruiken van een PC voor het tot stand brengen en ontvangen van telefoongesprekken en een snelheid voor het kiezen van welk telefoonnummer dan ook, vanuit het gecentraliseerde telefoonboek, via Outlook, Exchange of Lotus Notes zal u tijd en geld besparen.

Call Pilot: Unified messaging van de beste kwaliteit. Door het integreren van Call Pilot in de gebruikersinterface van Microsoft Outlook zullen alle verschillende berichtopties, zoals e-mail, voice mail en faxdiensten met één enkel gereedschap beschikbaar zijn. Kenmerken zijn snelle en eenvoudige opname, terugspoel- en vooruitspoel mogelijkheden van stemberichten, waarbij zowel een telefoon als een PC met geluidskaart gebruikt kunnen worden, waardoor het totaal aan investeringskosten verminderd worden.

Mobiliteitsoplossingen: DECT is een topper voor eenieder binnen de organisatie die mobiel is, maar toch steeds in contact dient te zijn. Het is een enorme tijdwinner en met een mobiliteitsoplossing van Kapsch kunnen uw medewerkers steeds bereikbaar zijn om de telefoontjes van uw cliënten aan te nemen. Tevens, zal een moderne, zeer georganiseerd kantooromgeving, oplossingen voor een draadloze LAN verbinding nodig hebben alsmede voor kantoren op andere locatie dan het hoofdkantoor, zoals bijkantoren en thuiskantoren. Deze zullen dezelfde functionaliteit als het hoofdkantoor vereisen.

SAM-WIN op het scherm gebaseerd schakelbord: Een productiviteitsgereedschap voor uw organisatie. De snelle en vriendelijke manier om gesprekken te verbinden, die zeer door uw medewerkers gewaardeerd zal worden. Beschikbaar als een software oplossing of als een gecombineerde software- en hardware oplossing.

Multimedia Call Center oplossingen

Express Call Center met Meridian1 en Meridian Mail: Een verbeterde Customer Service met het IVR vraagstellingmenu welke de cliënten automatisch drie verschillende type diensten toewijst (Voiceform voor bestellingen met een levertijd binnen 24 uur; Fax on Demand voor snelle verzending van standaard informatie; directe verbinding van het Call Center naar een op locatie aanwezige vertegenwoordiger die persoonlijk klanten te woord staat.

Web Contact Center: Met behulp van smart.user.componenten zijn telefoonfuncties op de locatie geïntegreerd, in een op web-gebaseerde front-end oplossing, in het werkstation van de medewerker. Alle mogelijkheden om in contact te komen met de organisatie zijn voor de cliënt toegankelijk - telefoon, fax, e-mail en webcall. Gesprekken kunnen door het indrukken van een knop, geaccepteerd worden en direct doorverbonden worden naar een team van specialisten in het geval gedetailleerde vragen beantwoord dienen te worden. Directe integratie in een cliëntendatabase en in het Exchange adresboek betekent dat CRM toepassingen zoals database marketing ook geleverd kunnen worden.

Symposium Call Center: Deze oplossing voor strategische eisen voorziet in individuele en professionele bellerbewerkingen. Klantenondersteuning wordt veel gemakkelijker gemaakt dankzij een oplossing die in de cliëntendatabase geïntegreerd is. Symposium levert de vereiste gegevens voor beheer en bewerkingen. U ziet een online registratie en een weergave in real-time - het meest belangrijke gereedschap voor het management om het beschreven niveau van Customer Service te garanderen, medewerkers op de juiste manier in te zetten en de kosten te beheren.

IP telefoon oplossingen - de toekomst van communicatie

Meridian1 evolutie: De nieuwste functies zoals Voice over IP (VoIP) en nieuwe werkstations vragen om de meest recente systeemsoftware, waarbij de bestaande apparatuur zoals Orion en Aries gebruikt kunnen blijven worden. Meridian1 biedt een evolutionaire weg van traditionele telefonie naar IP telefonie met VoIP. Dit betreft het netwerken van verschillende Meridian sites via een IP hoofdtransmissielijn, geïntegreerde kantoren op locatie en thuiskantoren via IP netwerken en het verbinden van interne IP terminals via het bestaande gegevensnetwerk.

Succession Call Server voor bedrijven - de IP telefonie revolutie. Kapsch zal voor de eerste keer presenteren hoe verbindingen t.b.v. het ontvangen en het tot stand brengen van telefoongesprekken via een multimedia IP schakelaar plaatsvindt. De communicatieoplossing voor de toekomst kan vandaag al aangeschaft worden. De kosten voor de bekabeling en het beheer, dus de totale investeringskosten kunnen verminderd worden, met name als de infrastructuur nog helemaal vanaf de basis opgezet moet worden. Met Succession Call Server op een ready-for-voice LAN, kan stemgeluid een toepassing op het netwerk worden.

Netwerken en beheer

Ready-for-voice netwerken: De infrastructuur van het netwerk dient aan bepaalde, speciale eisen te voldoen, met name als het stemgeluid via een synchrone dienst wordt verzonden. Voldoende bandbreedte, met prioriteitsstelling en een geschakelde infrastructuur zijn van groot belang om de vereiste kwaliteit van service te verkrijgen. Aan het ontwerp van het totale netwerk is een significant aspect toegevoegd. Onze specialisten willen u graag behulpzaam zijn bij het aangaan van deze uitdaging, en de beste oplossing te vinden in zowel de LAN en WAN omgevingen.

Voice en data netwerken: Voor organisaties met diverse locaties is het voor het toekomstige concurrentievermogen van belang dat alle externe kantoren geheel geïntegreerd zijn in de centrale systemen van het moederbedrijf. Dit is van invloed op de vaak separate aspecten van voice- en data communicatie. In de telefonie zijn diverse opties voor netwerken beschikbaar om een compleet systeem te leveren, e.e.a. afhankelijk van de situatie van de klant - van analoge- of ISDN aansluitingen tot VoIP, van een thuiskantoor tot een 16.000 poort systeem. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor data netwerken - van toegewijde lijnen tot satelliet verbindingen, frame relay, ATM of IP - met de juiste infrastructuur afhankelijk van de specifieke vereisten.

Managementsystemen - ieder systeem is zo goed als het management is: Afhankelijk van de vereisten zijn er diverse gereedschappen beschikbaar, zowel voor enkelvoudige locaties als voor gedistribueerde systemen. Neem nu bijvoorbeeld SIGMA. Dit is een ideaal gereedschap voor het professionele beheer, de uitvoering en het onderhoud van Meridian netwerken. Het kan tevens geïntegreerd worden in een overkoepelend managementsysteem als een elementmanager, zodat de systeembeheerder en de netwerkcoördinator toegang hebben tot alle componenten d.m.v. één enkel gereedschap. Veilig functioneren van het netwerk, tijdige detectie van problemen, en administratie vanuit een centraal werkstation zijn enkele van de vele mogelijkheden waarmee het systeem de kosten van de eigenaar continue kan sturen.

e-globe lounge als een CeBIT magneet

Kapsch's 'e-globe lounge' op de CeBIT 2001 verwelkomt u, om u 1e klas advies te bieden over de oplossingen die getoond worden, interessante presentaties, culinaire hoogstandjes van het beroemde Hotel Imperial in Wenen en exclusieve, culturele ontspanning. Dansers van het wereldberoemde Kirov ballet zullen samen met artiesten van Noisia, een futuristische Oostenrijkse muziekgroep, die grote successen oogstte op Broadway, het artistieke hoogtepunt van de CeBIT 2001 ten tonele brengen. Muziek, speciaal gecomponeerd voor dit evenement, zal diverse keren per dag ten gehore gebracht worden, tegen een achtergrond gemaakt van aluminium buizen.

Aangezien Wenen wereldwijd beroemd is om haar muziek, is er nog een sensationele show samengesteld in samenwerking met de United Theaters van Wenen. De musical 'Hair', welke momenteel speelt in Wenen, zal drie keer per dag, door zes artiesten (vier zangers en twee dansers)op de stand van Kapsch opgevoerd worden, in een zeer speciale uitvoering. Het programma zal gepresenteerd worden door Kai Böcking van de Duitse televisiezender ZDF.

CeBIT Hannover, Duitsland: 22 tot en met 28 maart 2001 Kapsch AG: Hal 17, Stand E56
Stand tel.: +49 511 89 55189 of +43 1 81111 6226

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Brigitte Herdlicka
Public Relations
Tel.: +43 1 811 11 / 2705
E-mail: herdlick@kapsch.net
Kapsch AG, A-1121 Wenen, Oostenrijk Wagenseilgasse 1

20 mrt 01 10:07