E-mail Marketing 2001: discussies en beloften

Op woensdag 21 maart organiseert NetEvents voor de tweede keer het congres E-mail Marketing. Het congres biedt informatie over zowel de theorie als de praktijk van e-mail als zakelijke toepassing. E-mail marketing is op dit moment een van de meest omstreden middelen van communicatie. Niet alleen begint men de mogelijkheden, inzetbaarheid en snelheid in te zien, ook de discussies omtrent privacy en spamming laaien op. Zowel de overheid als het bedrijfsleven zoeken nationaal en internationaal hun weg wat betreft regulering en gebruik van het e-mail verkeer voor marketing doeleinden. Het congres vindt plaats in Het Rosarium te Amsterdam.


Onderwerpen als de 1-op-1 communicatie, CRM, spamming, opt-in en opt-out worden besproken en bediscussieerd door sprekers met een ruime ervaring op dit vakgebied. Sprekers als Paul Postma van Paul Postma Marketing Consultancy en Kim MacPherson, CEO van Inbox Interactive (USA) laten de mogelijkheden en onmogelijkheden zien.
Verder wordt er aandacht besteed aan een aantal praktijkvoorbeelden. Deze cases behandelen zowel de inbound als de outbound benadering. De praktijkcases worden gegeven door De IB Groep (Inbound), De SNS Bank (outbound) en Proxis (outbound).

GeĂŻnteresseerden voor het congres Email Marketing 2001 kunnen voor meer informatie kijken op http://www.netevents.nl/email of kunnen contact opnemen met NetEvents op telefoonnummer (020) 586 99 99 of via e-mail op info@netevents.nl.

Noot voor de redactie,