Voor organisaties met meerdere vestigingen:
TOPCALL biedt met de BranchBox dè communicatieoplossing
Zaltbommel, 11 april 2001 - - BranchBox - TOPCALL International's nieuwste
oplossing voor organisaties met meerdere vestigingen of kantoren - biedt een
geavanceerd, de gehele organisatie omvattend communicatiesysteem. De nieuwe
gedistribueerde communicatie-oplossing is bij uitstek geschikt voor
organisaties met een groot kantorennet zoals banken, verzekeraars of
franchiseketens. Ofwel, elke organisatie met een groot hoofdkantoor en een
aantal nevenvestigingen kan één toonaangevend communicatiesysteem
implementeren.
TOPCALL's BranchBox maakt gebruik van het "one-to-many" principe; één
centrale communicatieserver zorgt voor de aansluitmogelijkheden, de
intelligentie en de verwerkingskracht voor meerdere BranchBoxes. Elke
organisatie of groter bedrijf kan een enkele Communication Server ONE
aanschaffen en meerdere kantoren, vestigingen of dochterondernemingen via
BranchBoxes aansluiten. Ook het installatieproces van het nieuwe systeem
biedt grote voordelen. Iedere BranchBox wordt voorzien van een centraal
geconfigureerd IP-adres en gebruiksklaar afgeleverd bij de nevenvestiging.
Alle specifieke configuratie-instellingen voor de PBX (telefooncentrale)
worden via de centrale server - de TOPCALL Communication Server ONE -
verzorgd.
BranchBox biedt directe besparingen
"De voordelen, die zo'n oplossing biedt', zegt Henk Honders, Commercieel
Directeur TOPCALL Nederland, "zijn overduidelijk, gelet op de manier waarop
bedrijven tegenwoordig communiceren. Eén organisatie zet vaak meerdere
communicatiegateways in voor verschillende locaties. De indirecte kosten die
samenhangen met de aanschaf, de inzet en het beheer van deze systemen, zijn
natuurlijk veel hoger dan de inzet van een enkele communicatie
infrastructuur. Twee locaties met BranchBoxes bijvoorbeeld, besparen al snel
ongeveer tien tot twintig procent van de tijd van twee IT-professionals." De
directe besparingen zijn nog duidelijker; door de inzet van een
bedrijfsnetwerk gaat alle interne bedrijfscommunicatie over het
bedrijfsnetwerk. De functie LCR (Least Cost Routing) zorgt er voor dat alle
uitgaande communicatie wordt gerouteerd naar het meest voordelige
"uitbelpunt". Dat levert besparingen op met betrekking tot internationale
communicatietarieven.
Volgens Herbert Blieberger, CEO van TOPCALL International, combineert de
BranchBox-oplossing de mogelijkheden van gedistribueerde communicatie met de
meest geavanceerde communicatietechnologieën die op dit moment beschikbaar
zijn. "Nu kan elke vestiging gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden
die TOPCALL biedt. Grote organisaties kunnen niet alleen hun
communicatiestructuur en systeemonderhoud verbeteren, maar ook duidelijke
kostenbesparingen bereiken."
TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon:
0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.
TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified
Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt
daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund
door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn
beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile
Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40
landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke
Unified Communications.
TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor
berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer
dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties
die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren.
TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en
kantoorautomatisering.
Voor redactionele informatie:
PB0301
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon:
055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.