Ingezonden persbericht

Persbericht: 60 % van online koopjesjagers is man

NIJMEGEN 22 augustus: 60% van de actieve online koopjesjagers is mannelijk. Dat blijkt uit gegevens die zijn verzameld op KoopjesJager.nl, het portaal voor de online koopjesjager. In het normale leven mag het dan gebruikelijk zijn dat vrouwen de uitverkoop nauwlettend in de gaten houden, maar op internet zijn het dus de mannen die daar het voortouw in nemen. Hebben de mannen meer vertrouwen in de mogelijkheden van internet?

Koopjesjager - het portaal voor de online koopjesjager - http://www.koopjesjager.nl
Koopjesjager, het portaal voor aanbiedingen en voordeeltjes heeft het assortiment verder uitgebreid. In inmiddels ruim 40 rubrieken met in totaal 300 verschillende aanbiedingen is voor meer dan fl. 5.000,- voordeel bij elkaar gebracht. Het aantal aanbiedingen groeit dagelijks en de verwachting is dat het aanbod het komende jaar nog zeker zal verdubbelen omdat steeds meer fabrikanten en bedrijven hun aanbiedingen online zetten.

Eenvoud is sleutelwoord
Koopjesjager heeft zich primair ten doel gesteld om zo veel mogelijk aanbiedingen te verzamelen en deze eenvoudig bereikbaar op 1 pagina bij elkaar te zetten. Dagelijks maken 500 tot 1.000 bezoekers gebruik van de mogelijkheid om op koopjesjager de goedkoopste verzekering te vinden, een proefabonnement af te sluiten, een goedkope cursus te regelen of een voordelig proefabonnement af te sluiten. De vormgeving van koopjesjager is bewust sober gehouden zoals dat past aan een voordeelsite en dat voorkomt ook dat lang moet worden gewacht op het laden van de pagina.


-
Voor de redactie:

Meer informatie:
info@koopjesjager.nl
024-3789706
Jasper Jan de Konink
KoopjesJager is een uitgave van Focus Internet