Persbericht: 60 % van online koopjesjagers is man
NIJMEGEN 22 augustus: 60% van de actieve online koopjesjagers is mannelijk. Dat blijkt uit gegevens die zijn verzameld op KoopjesJager.nl, het portaal voor de online koopjesjager. In het normale leven mag het dan gebruikelijk zijn dat vrouwen de uitverkoop nauwlettend in de gaten houden, maar op internet zijn het dus de mannen die daar het voortouw in nemen. Hebben de mannen meer vertrouwen in de mogelijkheden van internet?
Koopjesjager - het portaal voor de online koopjesjager -
http://www.koopjesjager.nl
Koopjesjager, het portaal voor aanbiedingen en voordeeltjes heeft het
assortiment verder uitgebreid. In inmiddels ruim 40 rubrieken met in totaal
300 verschillende aanbiedingen is voor meer dan fl. 5.000,- voordeel bij
elkaar gebracht. Het aantal aanbiedingen groeit dagelijks en de verwachting
is dat het aanbod het komende jaar nog zeker zal verdubbelen omdat steeds
meer fabrikanten en bedrijven hun aanbiedingen online zetten.
Eenvoud is sleutelwoord
Koopjesjager heeft zich primair ten doel gesteld om zo veel mogelijk
aanbiedingen te verzamelen en deze eenvoudig bereikbaar op 1 pagina bij
elkaar te zetten. Dagelijks maken 500 tot 1.000 bezoekers gebruik van de
mogelijkheid om op koopjesjager de goedkoopste verzekering te vinden, een
proefabonnement af te sluiten, een goedkope cursus te regelen of een
voordelig proefabonnement af te sluiten. De vormgeving van koopjesjager is
bewust sober gehouden zoals dat past aan een voordeelsite en dat voorkomt
ook dat lang moet worden gewacht op het laden van de pagina.
-
Voor de redactie:
Meer informatie:
info@koopjesjager.nl
024-3789706
Jasper Jan de Konink
KoopjesJager is een uitgave van Focus Internet