Ingezonden persbericht


Persuitnodiging

Presentatie resultaten Nationale Contact Center Benchmark

Tijdens Aspect / Gartner Euroseminar 30 november a.s

Geachte redactie,

Het gemiddelde bedrijf verliest 15 tot 35% van zijn bestaande klanten als gevolg van slechte verkoop en service. Het aantrekken van nieuwe klanten kost 6 tot 10 keer zoveel als het behouden van bestaande klanten. Klanttevredenheid alleen is niet voldoende, klanten moeten loyaal zijn aan uw bedrijf. Hoe dit bereikt kan worden wordt u gepresenteerd door specialisten op het gebied van CRM en contact centers tijdens het 2e Aspect/Gartner seminar.

De onderwerpen die onder leiding van de dagvoorzitter, Martien Plasmeijer, Loyalty Architect Customer Loyalty aan de orde komen:
* Steve Blood, Research Director Gartner Research spreekt over huidige en toekomstige CRM business trends, valkuilen en overlevingsstrategieën;
* Tom Lockwood, Product Marketing Aspect USA, spreekt over kritisch klantenbehoud en loyaliteit kwesties;
* Menno Kuipers, ACD/CTI/IVR analyst van Dutchtone, spreekt over de implementatie van Aspect oplossingen in hun contact center.
* Harold de Bock, Research & Consultancy Director MarketResponse, presenteert trends in Nederlandse contact centers en de kersverse resultaten van het Nationaal Contact Center Benchmark onderzoek.
* Paneldiscussie onder leiding van de dagvoorzitter Registratie en lunch vangen aan om 11.30 uur. Presentaties zijn van 12.30 tot 16.00 uur. Het geheel wordt afgesloten met een borrel.

Gelieve in te schrijven door middel van het ingesloten faxformulier of via email: nandab@communicationforce.com o.v.v. Aspect/ Euroseminar of bel 013 - 513 0526.

Wij kijken er naar uit u te mogen begroeten in Grand Hotel Karel V, Geertebolwerk 1 te Utrecht.

Met vriendelijke groet,

Arno Broere
Marketing Manager Benelux, Nordic & France
Aspect Communications BV