Gemeente Doorn


Vergadering commissies gemeenteraad

In de week van 14 januari vergaderen de gemeenteraadscommissies. Alle vergaderingen vinden plaats in de raadzaal.
Belangstellenden die het woord wensen te voeren over een onderwerp dat onder de bevoegdheid van de commissie valt, kunnen van het spreekrecht gebruik maken. Wanneer daar gebruik van wordt gemaakt dient dit voorafgaand aan de vergadering aan de secretaris van de commissie te worden gemeld.

Op dinsdag 15 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor Ruimtelijke Ordening en Onderwijs. De agenda luidt als volgt:
1. Opening

2. Verslag van de vergadering van 20 november 2001
3. Ingekomen stukken en mededelingen
a. Kwaliteitshandvest Regio Utrecht
b. Activiteitenprogramma 2002 Wonen Doorn c. Raamovereenkomst 2002-2005 en productovereenkomst 2002 inzake educatie nieuwkomers
d. Gemeentelijke samenwerking inzake aansturing en financiering educatie 2002 e.v.
e. Verlengde Woestduinlaan 78a
f. Utrecht Utopia

4. Regio-aangelegenheden:
a. Nieuwsbrief Rijksdienst voor de Monumentenzorg, januari 2002 b. Nieuwsbrief Rijksdienst voor de Monumentenzorg, Restauratie en Beheer.

5. Voorbereidingsbesluit Dorpsstraat Zuid-West
6. Antennemasten in Doorn

7. Voorontwerp-bestemmingsplan Centrum, 1e partiële herziening
8. Wijziging algemene verkoopvoorwaarden voor onroerende zaken
9. Inrichtings- en beheersplan voor het ecologisch ingerichte bedrijventerrein

10. Krediet uitbesteding bestemmingsplannen
11. Rondvraag

12. Sluiting

Op woensdag 16 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie Welzijn en Openbare Werken. De agenda luidt als volgt:

1. Opening

2. Verslag van de op 21 november 2001 gehouden vergadering
3. Mededelingen:
a. Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Doorn e.o. b. Indexering waarderingssubsidies
c. Uitvoerings- en beslissingsmandaat voor Stichting RIO ZOU inzake uitvoering WVG
d. Intentieverklaring bedrijfsverzamelgebouw e. Jaarrekening 2000 Stichting het Kaaphuis
4. Regiozaken

5. Mededelingen van de wethouder

6. Verordening cli?ntenparticipatie gemeentelijk integraal gehandicaptenbeleid gemeente Doorn

7. Budgetcontract 2002-2005 Algemeen Maatschappelijk Werk
8. Uitbreiding kinderdagverblijf met tijdelijke units
9. Petitie: verzoek éénmalige bijzondere maatregel voor groep asielzoekers

10. Rondvraag

11. Sluiting

Op donderdag 17 januari vanaf 19.30 uur vergadert de commissie voor Algemene Bestuurszaken en Middelen. De agenda luidt als volgt:
1. Opening

2. Vaststelling van het verslag van de vergadering van de commissie Algemene Bestuurszaken en Middelen van 22 november en 3 december 2001

3. Ingekomen stukken en mededelingen

+ overzicht geraamde kosten inhuur personeel 2002 en overzicht vacatures

4. Regiozaken

5. Ontslag medewerker afdeling financiën

6. Aanpassing raadzaal

7. Overeenkomst samenwerking I&A Doorn-Maarn
8. Begrotingswijzigingen

9. Rondvraag

10. Sluiting