Nieuws
Alsace wijnen naar TOT-PR
PERSBERICHT
Rotterdam, 17 januari 2002
Alsace wijnen naar TOT-PR
Vanaf 1 januari 2002 gaat het Rotterdamse PR bureau Anneke TOT-PR de
promotie van de Alsace wijnen in Nederland verzorgen. Deze beslissing
is eind december genomen door het Comité Interprofessionnel des Vins
d'Alsace (C.I.V.A.) in Colmar, Frankrijk.
Strategisch zal Anneke TOT-PR de lijn volgen die de afgelopen jaren is
uitgezet om de wijnen uit de Alsace als gastronomische wijnen te
positioneren. Naast de bekende combinatie met asperges, zal vooral de
combinatie Alsace - Vis, en dan in de breedste zin van het woord,
worden uitgedragen. De plannen worden half januari aan de
wijnproducenten in de Alsace gepresenteerd, waarna de Nederlandse
wijnhandel en de pers zo spoedig mogelijk worden geïnformeerd.
Met het binnenhalen van het Alsace account groeit Anneke TOT-PR tot
een van de belangrijkste bureaus gespecialiseerd in de promotie van
wijnen op de Nederlandse markt.
Marijn Post accountmanager Roussillon
Per 1 januari 2002 heeft Marijn Post de functie van accountmanager
Roussillon wijnen van Ghislaine Melman overgenomen, die per die datum
een andere baan heeft aangenomen. Marijn Post is al enkele maanden in
dienst bij TOT-PR en zij zal zich naast de Mondial du Vin en de
Champagne nu ook intensief bezig gaan houden met de promotie van de
Roussillon wijnen, zowel in Nederland als in Denemarken.