Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Amsterdam/Den Haag, 25 januari 2002

Management Ben Klantenservice wint Call Center Manager Award van het Jaar 2001

Het managementteam van Ben Klantenservice is verkozen tot Call Center Manager van het Jaar 2001. De call center manager van het jaar wordt gekozen door de leden van de CCMA, de Call Center Managers Association. De Award werd op vrijdag 25 januari 2002 in de Rode Hoed te Amsterdam uitgereikt door de Consumentenbond. Namens Ben Klantenservice nam Joop Evers de Award in ontvangst. Andere genomineerden waren onder andere Robeco, UU Net en Vrij Uit.

Ben Klantenservice kreeg de Award voor de unieke aanpak die vorig jaar al leidde tot de onderscheiding van het beste call center van Nederland. Daarnaast werd in het juryrapport de persoonlijke benadering in het call center benadrukt. "Mensen maken het verschil" aldus Joop Evers, Directeur Ben Klantenservice Hij is vooral blij met de prijs voor het hele team. "Deze prijs is een belangrijke erkenning voor het werk van het team om het beste call center van Nederland te worden en ook te blijven, ondanks de vragen van onze klanten. Ben wil graag tevreden klanten en vindt het erg belangrijk om klanten persoonlijk, vriendelijk en vakkundig te woord te staan. Ben probeert het zo eenvoudig mogelijk te maken voor klanten om de vele mogelijkheden van hun mobiele telefoon te gebruiken. Dat vergt veel training van de medewerkers klantenservice."

Over Ben Klantenservice

Ben Klantenservice heeft twee vestigingen: in Den Haag en in Breda. Ben gaat daar op korte termijn nog een derde locatie in Rotterdam aan toevoegen. Ben besteedt veel aandacht aan het wervingsbeleid, opleidingen, beloningsbeleid, het terugdringen van ziekteverzuim en aan ondersteunende IT-systemen. Ben doet regelmatig onderzoek naar zowel klanttevredenheid als medewerkertevredenheid. Alles met het doel het serviceniveau en de bereikbaarheid van Ben Klantenservice te verbeteren. Ben won eerder de Nationale Contact Center Award 2001.

Over Ben

Ben Nederland B.V. is een aanbieder van persoonlijke communicatie. Ben heeft inmiddels ruim 1,2 miljoen actieve klanten en is in belminuten de derde aanbieder van Nederland. Ben biedt producten aan voor zowel privé als zakelijk gebruik. Met het verkrijgen van een UMTS-licentie heeft Ben een belangrijke stap gezet op weg naar de derde generatie mobiele communicatie. Ben bellers kunnen bellen in 67 landen, waaronder de belangrijkste vakantielanden.