Euronext Brussels

Persberichten - 29/01/2002

(Euronext Brussels) - Think-Media stelt Patrick Castelain aan als algemeen directeur van De Vrije Pers n.v.

(Euronext Brussels) - Think-Media stelt Patrick Castelain aan als algemeen directeur van De Vrije Pers n.v. St.Stevens-Woluwe, 28 januari 2002 Think-Media, de mediagroep die genoteerd is op Euronext Brussels, heeft met ingang van heden Patrick Castelain aangesteld als algemeen directeur van De Vrije Pers n.v., uitgever van de mannenbladen P-Magazine en Ché. Patrick Castelain heeft The Music Factory (TMF) opgestart in Vlaanderen in 1998. Deze muziekzender wist onder zijn leiding snel een dominante marktpositie te verwerven in de muzieksector in Vlaanderen. In de periode voor TMF was hij tewerkgesteld bij VT4 als sales manager. Na aan de wieg gestaan te hebben van twee TV-stations, neem ik met plezier een nieuwe uitdaging in de uitgeverijsector aan. Zowel P-Magazine als Ché zijn aantrekkelijke bladen, die nog een enorm potentieel hebben. Dit potentieel benutten en nieuwe initiatieven ontwikkelen binnen De Vrije Pers zullen mijn belangrijkste taken vormen. zegt Patrick Castelain. Think-Media van zijn kant benadrukt het belang van deze aanstelling voor de uitbouw van De Vrije Pers als een sterke, onafhankelijke speler in de Vlaamse magazinemarkt. Behalve zijn ervaring als algemeen directeur van een jong mediabedrijf, brengt Patrick tevens een pak marketingervaring mee. stelt gedelegeerd bestuurder Kris Dekelver, Dat moet ons toelaten van P en Ché nog sterkere merken te maken dan ze al zijn. Maurice De Velder meent dat de ervaring van Patrick Castelain op het gebied van andere media-activiteiten en zijn algemene bekendheid in de sector ook op groepsniveau voor bijkomende stimulansen kunnen zorgen. Tijdens de volgende statutaire algemene vergadering zal Patrick Castelain tevens worden benoemd tot gedelegeerd bestuurder. Hij zal Kris Dekelver vervangen, die zich verder zal toeleggen op zijn taken als gedelegeerd bestuurder van Think-Media n.v. Think-Media N.V. is een mediagroep die genoteerd is op Euronext Brussels. Tot Think-Media behoort Djungo, dat 2D- en 3D- communicatieconcepten uitwerkt en commercialiseert, Business Panel N.V., een buitenreclamebedrijf alsook Streep N.V., dat reclameconcepten voor het openbaar vervoer commercialiseert, en Falcom N.V., specialist in real time informatievoorziening voor het openbaar vervoer. Think-Media N.V. participeert eveneens in de commerciële radio 4FM Groep N.V., in De Vrije Pers n.v., uitgever van P-Magazine en Ché en in Think-Media Partners B.V. te Nederland.

Bron: Think-Media N.V.
Provider: Euronext Brussels