Framfab brengt Nederlandse PR-activiteiten onder bij Lammers van Toorenburg Benelux PR

Bunnik, 30 januari 2002 - Internetbureau Framfab, voorheen Netlinq Framfab, heeft haar PR-belangen voor Nederland ondergebracht bij Lammers van Toorenburg Benelux PR.

Jan Willem van Ewijk, Director Marketing en Sales van Framfab Nederland: "We hebben voor Lammers van Toorenburg gekozen vanwege hun PR-expertise in de ICT-sector. Daarnaast biedt het PR-bureau ons een toegevoegde waarde op het gebied van communicatieadvies. We verheugen ons op de samenwerking en wij vertrouwen erop dat Lammers van Toorenburg ons zal helpen om onze brede ervaring met de ontwikkeling van internetapplicaties op een solide wijze in de markt te zetten."

"Framfab Nederland is een mooie partij in ons klantenportfolio", zegt Managing Director Charly Lammers van Toorenburg. "Het introduceren van de naam Framfab is een mooie kans om onze kennis van deze markt te kunnen inzetten voor een sterke internationale partij."

Framfab Nederland is onderdeel van het internationale netwerk Framfab. Het internetbureau legt met zijn interactieve oplossingen de basis voor een constructieve dialoog tussen organisaties, klanten en medewerkers. Framfab adviseert en ondersteunt haar brede klantenportfolio op het gebied van on line marketingcommunicatie en optimalisatie van on line processen. Het bureau bouwt websites, on line marketingcampagnes en intranettoepassingen, en implementeert content- en kennismanagementsystemen. Klanten van Framfab zijn vooraanstaande organisaties als Nike, Coca-Cola, Sony, McDonalds, Vodafone, AXA, Unilever, Philips, de gemeente Amsterdam, het Ministerie van Jusititie en ENECO Energie.

Framfab werd in 1995 opgericht en is genoteerd aan de beurs van Stockholm (Zweden). Framfab heeft vestigingen in Engeland, Frankrijk, Denemarken, Duitsland, Zweden en Nederland (twee in Amsterdam, één in Rotterdam). In Europa werken zo'n 650 mensen bij Framfab, van wie 100 in Nederland.

Lammers van Toorenburg Benelux Public Relations
Lammers van Toorenburg Benelux PR (LVT) is een ICT-communicatieadviesbureau met 30 PR-specialisten die in de Benelux voor ruim 60 klanten werken. Het bureau ondersteunt zijn klanten vanuit een Nederlandse (Bunnik) en een Belgische (Brussel) vestiging. LVT richt haar dienstverlening op ICT-gelieerde ondernemingen die een vernieuwende en transparante PR- en communicatieaanpak wensen. Het aanbod van LVT is allesomvattend: van de ontwikkeling tot en met de uitvoering van een strategie en van idee tot en met het eindproduct. Dit complete aanbod wordt ondersteund met heldere redactionele concepten en producties van LVT Editorial Services.