Ingezonden persbericht


BRITSE GEZONDHEIDSZORGORGANISATIE BUPA KIEST BROADVISION VOOR KLANTEN- EN

MEDEWERKERSPORTAAL.

BUPA de grootste onafhankelijke Britse gezondheidszorgorganisatie kiest voor de enterprise selfservice applicaties van de BroadVision's suite om een groot aantal op klant en medewerker gerichte portalen te ondersteunen. De portalen worden door BUPA ontwikkeld om betere klantenservice te bieden en tegelijk kosten te reduceren.

Belangrijkste kenmerken van het BUPA online portaal zijn:

Customer selfservice: BroadVision InfoExchange Portal levert het raamwerk voor selfservice mogelijkheden zoals het online updaten van personeelsinformatie en het invullen van aanvragen en claims. Tijdens het proces is het altijd mogelijk om contact op te nemen met het callcenter van BUPA voor meer informatie of om een transactie te af te ronden.

Werknemersportaal: BUPA zal tevens een werknemersportaal lanceren dat medewerkers de mogelijkheid biedt om, via beveiligde toegang, bedrijfsinformatie zoals best-practice documenten, nieuws en bedrijfsaankondigingen in te zien. Het portaal biedt eveneens selfservice toegang tot informatie op back-end systemen zoals BUPA's Human Resource systeem.

OVER BROADVISION

BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.

Voor meer informatie over BroadVision kijk op: www.broadvision.com

NOOT VOOR DE REDACTIE (

Ingezonden persbericht