Ingezonden persbericht


INDIA'S TOP CONCERN GODREJ VERKIEST BROADVISION VOOR HAAR ENTERPRISE

SELFSERVICE INITIATIEVEN

Godrej, één van India's grootste industrieconcerns zal gebruik maken van BroadVision selfservice applicaties zoals BroadVision Business Commerce ten behoeve van haar gepersonaliseerde e-commerce initiatieven. De Godrej Groep produceert en verkoopt een grote variëteit aan producten zoals duurzame gebruiksgoederen, zeep, industriële chemicaliën, insecticiden, agrarische producten en voedingsdranken. Godrej zal gebruik maken van BroadVision applicaties om de functionaliteit van de bestaande Godrej Industries Limited (GIL) en Godrej Consumer Products Limited (GCPL) te vergroten.

Met de nieuwe site wil Godrej een helder beeld neerzetten van de onderneming, zowel voor distributeurs (van GCPL) als voor klanten (van GIL). Uiteraard kunnen transacties online gedaan worden. BroadVision's One-To-One personalisatiemogelijkheden verbeteren de site door (zakelijke)partners relevante informatie te geven over orders en transacties gebaseerd op hun individuele voorkeuren en profielen. BroadVision Business Commerce stelt Godrej ook in staat een vraag gedreven voorspellings- en bevooradingsstrategie te ontwikkelen, die real-time informatie van consumentengedrag en consumptiepatronen correleert met verkoop- en aankoop informatie.

OVER BROADVISION

BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) enterprise selfservice applicaties veranderen de manier waarop bedrijven zaken doen naar een gepersonaliseerd selfservice model. Dit levert voor bedrijven direct meerwaarde op, doordat dit model groei stimuleert, kosten reduceert en productiviteit vergroot. Toonaangevende wereldwijde bedrijven gebruiken BroadVision om hun enterprise selfservice initiatieven te ondersteunen. Door gebruik te maken van het web en draadloze apparatuur is het mogelijk om overal, eenduidig gepersonaliseerde informatie uit te wisselen waardoor synergie ontstaat tussen klanten, werknemers en partners.

Voor meer informatie over BroadVision kijk op: www.broadvision.com

NOOT VOOR DE REDACTIE (