Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

ARTIESTEN VERSTUREN DAGBOEKEN PER SMS

Amsterdam, 7 maart - Wat doet Katja Schuurman op dit moment? Zit Johnny de Mol nu thuis op de bank met z'n gebroken voet? En is Gordon inderdaad in Zuid-Afrika? Het antwoord op dit soort vragen krijg je van deze artiesten voortaan zelf - persoonlijk en rechtstreeks per SMS.

De artiestenportal Glamago.com en Vizzavi, de toonaangevende mobiele portal, hebben de handen ineengeslagen voor een uniek project: Glamago SMS Dagboeken. Via deze nieuwe dienst kan je nu op je eigen mobiele telefoon de dagboeken lezen van allerlei bekende Nederlanders.

De eerste artiesten die hun fans persoonlijk per SMS op de hoogte houden van hun dagelijkse bezigheden zijn Froukje de Both, Tygo Gernandt, Aukje van Ginneken, Gordon, Cas Jansen, Tanja Jess, Kelly, Johnny de Mol, Winston Post, Katja Schuurman en Renée Vervoorn. Drie keer per week sturen ze hun dagboek naar je mobieltje. En tot 1 mei gebeurt dat helemaal gratis.

Het unieke van deze SMS-service is niet alleen dat je actuele info krijgt over je favoriete artiesten en wat hen bezighoudt. Bijzonder is vooral dat je het direct van hem of haar te horen krijgt. Bij Glamago zijn namelijk meer dan veertig bekende Nederlanders aangesloten, en het meest betrouwbare nieuws krijg je natuurlijk van hen zélf! Wie de dagboeken wil ontvangen kan zich daarvoor snel en kosteloos opgeven via www.glamago.com en www.vizzavi.nl.

Glamago SMS Dagboeken is voorlopig alleen voor abonnees van Vodafone en KPN Mobile. Vizzavi en Glamago zijn in de toekomst van plan de artiestendagboeken ook beschikbaar te maken voor abonnees van andere operators.

De Glamago SMS Dagboeken kosten per 1 mei 55 eurocent per bericht. Je keuze voor een bepaalde artiest kan je altijd veranderen. Bij Special Events biedt Glamago SMS Dagboeken ook de mogelijkheid berichten van meer artiesten te ontvangen. Tijdens grote evenementen sturen sterren dan inside information, zodat je het leven achter de schermen eenvoudig via je mobiele telefoon kan volgen. Drie keer per week hoor je over bloopers en andere 'beroepsgeheimen'.

Over Vizzavi
Vizzavi is een gezamenlijke onderneming (50/50) van de Vodafone Group, 's werelds leidende bedrijf in mobiele communicatie, en Vivendi Universal, Europa's leidende mediabedrijf. Vizzavi wil in Europa de toonaangevende mobiele portal zijn door uit te blinken in mobiele diensten, amusement en uitwisseling van informatie. Informatie en diensten van Vizzavi zijn op diverse manieren toegankelijk, via mobiele telefoons, en personal computers. Vizzavi is opgericht in juli 2000 en bedient nu 6,3 miljoen klanten in Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Portugal, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Voor meer informatie over Vizzavi: ga naar http://www.vizzavi.net of media.relations@corp.vizzavi.net

Over Glamago.com
Glamago is een jonge, snel groeiende Nederlandse onderneming, die unieke informatie en amusement levert met behulp van inmiddels 46 bekende Nederlanders. Glamago exploiteert een website, biedt streaming video van en door aangesloten artiesten, online product- en bedrijfspresentaties met bekende Nederlanders, en verzorgt gesponsorde SMS- en 0909-diensten. Daarnaast richt Glamago zich ook op offline communicatie middels een Glamago-Schoolagenda, die vanaf dit voorjaar te koop is en een Glamago-Magazine, welke in april geïntroduceerd zal worden.