Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Amsterdam, 5-4-2002

"De optimale mix tussen informatie en entertainment"

De traditionele communicatie gaat uit van een aanbieder die een klant benadert. Op internet werkt dit andersom: een klant gaat actief op zoek naar een aanbieder.
Door gebruik te maken van een mix tussen informatie en entertainment worden bezoekers langere tijd bezig gehouden en wordt er gezorgd voor herhalingsbezoeken.

Uselab heeft een revolutionaire nieuwe webgame ontwikkeld. Spelers van het spel kunnen zelf online nieuwe levels maken en deze vervolgens delen met andere spelers.

Doordat dit spel, in tegenstelling tot vele anderen, ook écht leuk is om te spelen, blijven de bezoekers relatief lang op de website. In de testfase werd dit spel al veelvuldig bezocht. Dat maakt het een interessante marketing-tool, in te zetten voor o.a.: het vergroten van brand awareness, het promoten van een nieuw product of nieuwe dienst of het vergroten van traffic op een website.

Vanuit deze filosofie heeft Uselab het spel Acno's Energizer ontwikkeld. Het spel is te bekijken op:
http://content.uselab.com/acno/


Uselab biedt originele en effectieve toepassingen aan organisaties die nieuwe media strategisch willen inzetten.

Uselab werkt o.a. voor: Vrije Universiteit Amsterdam, Vizzavi, Lederland, Universiteit Utrecht, Getronics, Ministerie van Binnenlandse Zaken, Mijnders Meubelen, Kroon-Oil (Shell) en Omroepvereniging BNN.


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Uselab BV
T.a.v. S. Arts
Herengracht 66
1015 BR Amsterdam

Telefoon: 020-5309666
Fax: 020-5309667
E-mail: info@uselab.com
Website: http://www.uselab.com

Uselab BV - Herengracht 66 - 1015 BR Amsterdam
Phone +31(0)20 5309666 - Fax +31(0)20 5309667
E-mail: info@uselab.com - http://www.uselab.com