Ingezonden persbericht

CRM en CTI van Archie en Charmed op Telecommerce Dagen

PURMEREND, 20020402 --
Op 23, 24 en 25 april presenteren Archie CRM en Charmed in de Jaarbeurs in Utrecht de koppeling van CRM aan telefonie. Deze software-integratie realiseert o.a. het telefonisch herkennen en oproepen van klanten. Archie introduceert hiermee een intelligente applicatie voor telefonische klantinteractie en contactmanagement.

Tijdens de Telecommerce Dagen tonen Archie en Charmed de werking en voordelen van de combinatie CRM/CTI. Met één muisklik zowel bellen als opnemen en alle gegevens van bedrijf en contactpersoon direct in beeld. Commerciële resultaten van telefonisch verkeer zijn meetbaar en beleidsmatig te presenteren. Zo wordt intelligent gebruik van telefonische klantgegevens zeer eenvoudig. Een soepele werking wordt gegarandeerd door de combinatie van de hoogwaardige technologie van Charmed met het bedieningsgemak van Archie CRM.

Steeds meer bedrijven zetten CRM technologie in voor klantcontacten. Met telefoonintegratie zet Archie CRM de logische stap voorwaarts op het gebied van contactmanagement. Verbetering van klantinteractie en verhoging van de waarde van klantgegevens is het gevolg. Voldoende overwegingen om een serieuze blik te werpen op de presentatie van Archie CRM en Charmed CTI tijdens de Telecommerce Dagen.