Ingezonden persbericht

persbericht

Themasessie van het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) op 23 april: "De toekomst voorspellen in marketing".

Op dinsdagavond, 23 april aanstaande organiseert het PIM een themasessie met als onderwerp
'De toekomst voorspellen in marketing'.
Het voorspellen van klantgedrag of het inschatten van de toekomstige afname van producten wordt in toenemende mate belangrijker. Is dit werk voor specialisten, generalisten of voor het gereedschap? Drie sprekers geven hun mening.
Martina Stam van SAS presenteert: "Beproefde modelleringstechniekenvoor de marketing-analist". Zij illustreert haar verhaal met een aantal praktijkcases.
Peter Gouw van GFK brengt drie concrete situaties uit zijn dagelijkse praktijk naar voren. Onder meer de vraag met welke 'what if scenario's' rekening gehouden moet worden.
Gert Jan de Nooij van Scanmar tenslotte zal ingaan op moderne voorspellingsinstrumenten en hoe deze in de praktijk worden toegepast. De themasessie is dinsdag 23-04-02, van 18:00 - 21:00 uur bij SAS in Huizen. Informatie en aanmelden: www.pimonline.nl

m. vr. gr.

Peter Verhaagen
Tel. 035-6026758
Fax 035-6029223
Mobiel: o6-54 300 588