---
Connect-IT demonstreert vernieuwde Oké Communicator op Telecommercedagen

---

Weert, 04/17/2002

Telecommercedagen, 23 - 25 april, Stand nr. A093

Connect-IT lanceert de vernieuwde versie van Oké Communicator, het softwareproduct voor call- en contactcenter, op de Telecommercedagen. Het product regelt alle inkomende en uitgaande communicatie van een bedrijf en integreert deze met de bestaande kanalen. De vernieuwde Oké Communicator heeft vele extra features om de communicatie steeds makkelijker te maken. De oplossing kan gezien worden als een volwassen multimediatoepassing.

De applicatie heeft één wachtrij voor telefoon-, fax-, e-mail-, webchat- en webcallverkeer in contactcenters. Op die manier wordt alle telefoon-, fax-, e-mail- en voicemailverkeer geïntegreerd. Kleine en middelgrote contactcenters, extern of binnen een bedrijf, kunnen daarmee hun communicatiemogelijkheden snel en rendabel automatiseren en uitbreiden.

Tevens zal Connect-IT op de Telecommercedagen de integratie van Oké Communicator met het Intel Converged Communications Platform (ICCP) demonstreren.

Bezoekers kunnen een afspraak maken met Connect-IT op www.telecommercedagen.nl

Contact en Details:
Katja Wald, Connect-IT Communication, tel: +31 (0)495 584 800, e-mail: k.wald@connect-it.ti.nl

Claudia Mairböck, NewsEngine PR , tel: + 31 20 567 21 70, e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com.

---
END

---
Over Connect-IT
Connect-IT Communication, een 100%-dochter van Telematica International, is een computertelefoniebedrijf. Haar softwaretoepassing Oké Communicator optimaliseert de communicatie in interne en externe contactcenters met 25 tot 200 agenten. De applicatie automatiseert en integreert de inkomende en uitgaande communicatie via verschillende kanalen (telefoon, fax, e-mail, voicemail). Oké Communicator transformeert een Windows NT/2000-systeem tot een multimedia-contactcenter en integreert traditionele PBX (Private Branch Exchange)-, ACD (Automatic Call Distributor)-, IVR (Interactive Voice Response)-, voicemail-, Unified Messaging- en faxsystemen. De toepassing maakt on-linetoezicht en real-time-rapportering en -bijsturing mogelijk. Ze is schaalbaar en
geoptimaliseerd voor een snelle installatie, configuratie en integratie met andere systemen door value-added resellers (VARs). Interelectra, Rabobank en Manpower gebruiken de applicatie van Connect-IT in hun contactcenters.
Voor meer informatie
Connect-IT Communication (www.connect-it.ti.nl), Schatbeurderlaan 10, Postbus 109, NL-6000 AC Weert Katja Wald, tel: +31 (0)495 584 800, fax: +31 (0)495 547 711
E-mail: k.wald@connect-it.ti.nl
NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Claudia Mairböck, tel: +31 20 567 21 70, fax: +31 20 567 21 77, e-mail: claudia.mairbock@newsenginepr.com
Ref.:CIT0019-1C91D6