Blauw New Media



----------- PERSBERICHT ----------------

PinkRoccade wint Blauws Gouden Hengel

Breukelen, 14 mei 2002 Tijdens het ICT-arbeidsmarkt seminar van Blauw Research heeft PinkRoccade de Gouden Hengel 2002 in ontvangst mogen nemen. PinkRoccade was al 3 keer eerder genomineerd voor deze onderscheiding in ICT-arbeidsmarktcommunicatie. De prijs wordt door Blauw Research jaarlijks uitgereikt aan de ICT-werkgever die in het afgelopen jaar de meeste vooruitgang heeft geboekt op bekendheid, imago, voorkeur, en reclameherinnering. Met PinkRoccade waren ook Belastingdienst/Centrum voor ICT en Ordina genomineerd. Beide hebben genoegen moeten nemen met een Zilveren Dobber.

Met name de monobranding (alle werkmaatschappijen dragen nu de naam PinkRoccade, BR), de berichtgeving over onze beursnotering en ook zeker het feit dat we nog redelijk lang hebben geadverteerd heeft bijgedragen aan deze resultaten, aldus Dirk Nijdam communicatie manager van PinkRoccade. De winst die PinkRoccade heeft behaald op bekendheid, voorkeur en reclameherinnering is heel belangrijk in een periode waarin veel ICT-werkgevers een wervings- en communicatiestop in acht hebben moeten nemen. Juist in een relatief rustige periode kan enorme voorsprong worden behaald op de concurrentie.

Door de enorme groei in bekenheid (van 4% naar 23% spontane bekendheid onder ICT-professionals) belandde PinkRoccade op de vijfde plek in de ranking van meest bekende ICT-werkgevers in Nederland. De lijst werd aangevoerd door Getronics, die CMG van de eerste positie verdreef.

Top 5 meest bekende ICT-werkgevers
1 Getronics

2 CMG

3 Cap Gemini Ernst & Young
4 IBM

5 PinkRoccade


---

Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Jos Vink
josvink@blauw.com
0031-10-4000900
Blauw Research BV

Over Blauw: Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties, corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media. Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële services en e-business.

Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2002