INPACKED MEDIA
Inpacked lost rokersprobleem op
Persbericht
Nieuwe gadget en reclamemedium met impact!
Rotterdam, 31 mei 2002
'Aanstootgevend'; 'sfeerbedervend' en 'deprimerend' zijn de reacties
die de consument geeft bij de nieuwe waarschuwingen die
tabaksfabrikanten binnenkort verplicht op hun verpakking moeten
drukken. De rokers zijn inmiddels, zoals uit diverse nieuwsberichten
blijkt, op zoek naar producten om pakjes sigaretten weer aantrekkelijk
te maken. Inpacked introduceert daarom vandaag op 'niet -roken dag' de
oplossing voor rokers in de vorm van trendy hoesjes.
Binnenkort is de tabaksindustrie verplicht om een derde deel van hun
verpakking te voorzien met waarschuwingen zoals, 'Roken is dodelijk'.
Marlboro is de eerste fabrikant die de waarschuwingen al op haar
verpakking heeft opgenomen. De rokende consument heeft daarop met enig
afgrijzen gereageerd.
De unieke en handzame hoesjes die Inpacked vandaag introduceert zijn
binnen enkele weken verkrijgbaar in diverse aantrekkelijke kleuren en
varianten. Rokers reageren zeer enthousiast op Inpacked. 'Het maakt de
pakjes weer aantrekkelijk en het is bovendien erg gemakkelijk om
bijvoorbeeld aan een riem te bevestigen of om er geld in te doen'
aldus een roker uit de testgroep.
Inpacked zal ook gaan dienen als een reclamemedium met impact.
Inpacked kan bedrukt worden met een logo, tekst en zelfs full-colour
afbeeldingen zijn mogelijk. Inpacked Media in Rotterdam zorgt voor de
verkoop van dit nieuwe medium en is al in gesprek met een aantal
enthousiaste adverteerders.
---