INPACKED MEDIA

Inpacked lost rokersprobleem op

Persbericht

Nieuwe gadget en reclamemedium met impact!

Rotterdam, 31 mei 2002

'Aanstootgevend'; 'sfeerbedervend' en 'deprimerend' zijn de reacties die de consument geeft bij de nieuwe waarschuwingen die tabaksfabrikanten binnenkort verplicht op hun verpakking moeten drukken. De rokers zijn inmiddels, zoals uit diverse nieuwsberichten blijkt, op zoek naar producten om pakjes sigaretten weer aantrekkelijk te maken. Inpacked introduceert daarom vandaag op 'niet -roken dag' de oplossing voor rokers in de vorm van trendy hoesjes.

Binnenkort is de tabaksindustrie verplicht om een derde deel van hun verpakking te voorzien met waarschuwingen zoals, 'Roken is dodelijk'. Marlboro is de eerste fabrikant die de waarschuwingen al op haar verpakking heeft opgenomen. De rokende consument heeft daarop met enig afgrijzen gereageerd.

De unieke en handzame hoesjes die Inpacked vandaag introduceert zijn binnen enkele weken verkrijgbaar in diverse aantrekkelijke kleuren en varianten. Rokers reageren zeer enthousiast op Inpacked. 'Het maakt de pakjes weer aantrekkelijk en het is bovendien erg gemakkelijk om bijvoorbeeld aan een riem te bevestigen of om er geld in te doen' aldus een roker uit de testgroep.

Inpacked zal ook gaan dienen als een reclamemedium met impact. Inpacked kan bedrukt worden met een logo, tekst en zelfs full-colour afbeeldingen zijn mogelijk. Inpacked Media in Rotterdam zorgt voor de verkoop van dit nieuwe medium en is al in gesprek met een aantal enthousiaste adverteerders.


---