Ingezonden persbericht

BVAcademy organiseert nieuwe reeks kennisbijeenkomsten

29 mei 2002 - De Associatie Nederlandse Adverteerders (BVA) te Amsterdam organiseert onder de BVAcademy een nieuwe reeks kennisbijeenkomsten en workshops. REvents, organisator van zakelijke kennisevenementen in Nederland, begeleidt de sessies.

BVAcademy organiseert de eerste kennisbijeenkomst op 12 juni 2002 in Meeting Plaza (Olympisch Stadion) te Amsterdam. Er zal worden gewerkt aan de hand van de succesvolle sandwichformule. Er wordt een thema over twee bijeenkomsten behandeld; de eerste bijeenkomst presentaties met best practices en een discussie, de tweede bijeenkomst een workshop met aansluitend een discussie.

Bij de eerste sessie 'Integrated Brand Building' zal het integreren van media centraal staan. In vervolgsessies zullen onderwerpen als e-communicatie, mediaplanning en strategie aan de orde komen.

Tijdens de eerste bijeenkomst van BVAcademy zal een antwoord worden gegeven op hoe je verschillende media het best kunt combineren om te komen tot effectieve merkopbouw. Er zullen ervaringen en successen van de specialisten worden uitgewisseld en kan de deelnemer er achter komen waar de valkuilen zitten en hoe de deelnemer zelf in staat is om met creatieve oplossingen te komen.

Er komen sprekers aan bod die ervaringen en successen uitwisselen over de ontwikkelingen in de vakgebieden: strategie, reclame, marketing & communicatie en media. Sprekers zijn onder andere Carolijn Michels (Media & Brandmanager van O2), David Jan Janse (Rabobank), Sander Dieterman (Mind Share World) en Peter van Akkeren (Atmosphere Interactive Communications). De kennisbijeenkomsten zullen worden georganiseerd voor een groep van ca. 50 personen.

REvents, in januari 2002 opgericht door Arko van Brakel, Bas Hof en Nicole Mengerink, organiseert congressen, zakelijke bijeenkomsten & workshops voor het bedrijfsleven. Daarnaast houdt het zich vooral bezig met relatiemarketing evenementen. Alle evenementen hebben als insteek kennisoverdracht op het gebied van zowel on- als offline marketing en media.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht