Ingezonden persbericht

Persbericht

Stanny De Reyt Sales Director België en Luxemburg bij Newtel Essence

Vianen, 14 juni 2002 - Stanny De Reyt (48) is bij Newtel Essence in Vianen benoemd tot Sales Director voor België en Luxemburg. De Reyt is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van het marktaandeel in deze twee landen waar het gaat om Klantcontact Management oplossingen. Zijn jarenlange ervaring opgedaan bij AT&T/Lucent Technologies en Avaya plus het feit dat De Reyt Belg is, zullen hem hierbij zeker helpen.

De overstap van De Reyt naar Newtel Essence is geen onlogische stap. De Reyt : "Toen Avaya zijn strategie wijzigde en besloot de Belgisch en Luxemburgse markt te bewerken via business partners en mij door Newtel Essence de functie van Sales Director werd aangeboden, was mijn keuze snel gemaakt. Mijn ex-collega bij Avaya, Serge Poppes en Managing Director van Newtel Essence, is er in geslaagd om binnen 2,5 jaar tijd door Avaya te worden benoemd tot Gold BusinessPartner en VAR. Daarnaast telt het bedrijf inmiddels ruim zeventig medewerkers die service en klantentevredenheid hoog in het vaandel dragen. Deze combinatie van factoren kan alleen maar leiden tot succes in de mij toegewezen markt."

De Reyt is voor Newtel Essence ruim negen jaar werkzaam geweest bij Avaya - het voormalige Lucent Technologies/AT&T. In 1993 heeft hij de Belgische afdeling van AT&T's Business Communications succesvol opgestart. Als eerste introduceerde De Reyt het Internet Call Center buiten de Verenigde Staten. Later heeft De Reyt zijn expertise op het vlak van Customer Contact Centers en eCRM gedeeld met Avaya klanten verspreid over Europa, het Midden Oosten en Afrika als eCRM Solutions Manager.

+++

Newtel Essence
Newtel Essence is een Nederlands bedrijf dat zich richt op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of business partners willen optimaliseren. Met de behoeften van deze klanten/business partners inclusief de daarbijbehorende contactmomenten als uitgangspunt, combineert Newtel Essence in haar Klant Contact Management oplossingen zowel Informatie als (Tele)Communicatie Technologie. Voor een opdrachtgever betekent dit dat een klant of business partner met de opdrachtgever kan communiceren op de wijze en het tijdstip dat hij/zij kiest zonder dat het gebruik van communicatiekanalen of een combinatie daarvan resulteert in inefficiënties, een onvolledig klantenbeeld en/of een lagere kwaliteit van de dienstverlening. Medewerkers van de opdrachtgever krijgen tijd- en locatieonafhankelijk toegang tot een integraal relatiedossier en de benodigde communicatiekanalen. Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Genesys, NICE en Siebel Systems.

Foto
Twee digitale foto's van Stanny de Reyt zijn in jpeg format verkrijgbaar



Ingezonden persbericht