VROOM & DREESMANN KIEST PRIORITY TELECOM ALS PARTNER VOOR HAAR KLANTENCONTACTEN

Amsterdam, 8 Augustus 2002 - Priority Telecom N.V. (Euronext Amsterdam: PRIOR) heeft vandaag bekendgemaakt dat zij een overeenkomst heeft afgesloten met Vroom & Dreesmann voor de levering van een geïntegreerde oplossing voor het behandelen van klantencontacten. Vroom & Dreesmann zal gebruik maken van Priority Telecom's geavanceerde customer contact solution platform om meer dan 16 miljoen klantencontacten per jaar af te handelen.

Momenteel bellen klanten van Vroom & Dreesmann direct met een van de 70 filialen voor vragen omtrent openingstijden, locaties, teruggave beleid en andere zaken. Met de introductie van het landelijke Service nummer 0900-BelVenD (0900-2358363) zullen deze telefoontjes worden doorgeleid naar een centraal call center, waar 80% van alle vragen wordt beantwoord. Daarnaast zullen geselecteerde gesprekken worden doorgeleid naar het desbetreffende regionale filiaal om zo specifieke vragen van klanten te kunnen beantwoorden. Door deze aanpak verwacht Vroom & Dreesmann zowel de klanttevredenheid als de operationele efficiency aanzienlijk te kunnen verbeteren.

Vroom & Dreesmann heeft voor Priority Telecom gekozen vanwege de getoonde kwaliteit tijdens het verkoopproces, de focus op een totaaloplossing en de betrouwbaarheid en flexibiliteit van het onlangs gelanceerde nieuwe customer contact solutions platform. De real time call-flow monitoring, managing en reporting mogelijkheden van Priority Telecom's geavanceerde platform bieden Vroom & Dreesmann de mogelijkheid om onmiddellijk te reageren op voortdurend wijzigende omstandigheden en zodoende de dienstverlening aan haar klanten te verbeteren.

Simon Vye, Senior Vice President Sales en Customer Operations van Priority Telecom Nederland zegt hierover: "We zijn verheugd met Vroom & Dreesmann als klant. De beslissing om voor Priority Telecom te kiezen geeft aan dat zij overtuigd zijn van de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze customer contact oplossing. Vroom & Dreesmann zal profiteren van verbetering van haar flexibiliteit en lagere operationele kosten terwijl tegelijkertijd de klanten van Vroom & Dreesmann zullen profiteren van een verbeterde klantenservice."

Priority Telecom N.V.

Priority Telecom, gevestigd in Amsterdam, is een aanbieder van telecommunicatiediensten voor de zakelijke markt die zich voornamelijk concentreert op haar belangrijke stedelijke markten in Nederland, Oostenrijk en Noorwegen. Priority Telecom levert high speed internet toegang, private data netwerken, op maat gemaakte netwerkdiensten en spraakdiensten aan zakelijke klanten. Priority Telecom richt zich met name op middelgrote en grote zakelijke klanten en stedelijke en nationale telecommunicatieaanbieders en maakt hierbij optimaal gebruik van haar fijnmazige stedelijke glasvezelnetwerk en haar ervaren lokale salesteams. Priority Telecom is genoteerd aan Euronext Amsterdam met het symbool "PRIOR". Nieuws en informatie is te vinden op www.prioritytelecom.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Priority Telecom N.V.
Marc Eilering
Manager Corporate Development
Tel: 020 - 778 2760
E-mail: investor.relations@prioritytelecom.com Vroom & Dreesmann

Mr. L. Douma (DMU)
Manager Multi Contact Center
Europalaan 30
3526 KS Utrecht
Tel: 030 285 5851